Скопје
3ᴼ /
3ᴼ
„Жито група“ реализираше значајна инвестиција со средства обезбедени преку успешно спроведената јавна понуда на акции (IPO). Во погон е пуштена новата фотоволтаична електрана на Фабриката за сточна храна „Виталка“ во Осиек, вредна 1.150.000 евра. Електраната, со вкупна DC моќност од 1.715,03 kWp, се состои од 3.854 фотоволтаични панели поставени покрај погонот на фабриката. Се очекува годишно да произведува 1.934,1 MWh електрична енергија, што ...
Компанијата „Хајнекен“ соопшти дека по триесет годишна соработка партнерството со УЕФА Лигата на шампионите ќе заврши во август 2027 година. Ова, секако, е емотивен момент за нас. Донесовме стратешка одлука да го насочиме нашето спонзорство кон платформи каде што вложувањата се сразмерни со создавањето вредност, со што се обезбедува поврат на инвестицијата, се наведува во соопштението на компанијата. Од компанијата додаваат дека и понатаму ...
Прометот на стоки во малопродажба во Република Србија во септември 2025 година, во однос на истиот месец претходната година, бил поголем во тековни цени за 7,0%, а во постојани цени за 4,7%, соопшти Републичкиот завод за статистика. На месечно ниво, е забележан пад на прометот од 4,5% во тековни цени и од 2,9% во постојани цени. Прометот во трговијата со храна, пијалоци и тутун на годишно ниво пораснал за 5,1% во тековни и 2,7% во постојани ...
Компанијата „Ахолд Делез“ најави планови за инвестирање 860 милиони долари во изградба на нов дистрибутивен центар во Берлингтон, Северна Каролина. Објектот ќе додаде повеќе од 93.000 квадратни метри на дистрибутивната мрежа на компанијата и ќе ги снабдува продавниците на „Фуд Лион“ со свежи и замрзнати прехранбени производи. Инвестицијата во овој објект е инвестиција во нашите потрошувачи кои им веруваат на нашите брендови за да ги хранат ...
На 7 ноември, во рамки на „Скопје Виски Фест 2025“, во хотел „Мериот“, светски познатиот Пол Сфирлеа, еден од водечките Diageo тренери во Источна Европа, ќе одржи ексклузивен Singleton Multisensory Masterclass – настан што ветува незаборавно искуство за сите вистински љубители на виски. Настанот, организиран во соработка со Gemak Trade, овластениот застапник на „Дијаџио“ за Македонија, ќе понуди единствено мултисензорно патување низ три различни ...
Продавницата на „Кауфланд“ во Захорска Бистрица е прва од ваков тип во Европа, изградена главно од дрво, што претставува зачеток на нов правец кон одржлива градба. Овој прототип ги комбинира еколошките карактеристики со локализирана комерцијална понуда. За време на обиколката на продавницата, се издвојуваат четири стратешки области како клучни за концептот: одржливост, локално втемелување, експертиза во свежите категории и однос цена–вредност. ...
Кон крајот на септември заврши третата по ред акција за собирање пластични шишиња во хуманитарни цели. Овојпат, „Лидл“ - Словенија ја поддржа невладината организација Здружение на први посредници“ . Организацијата ја сочинуваат граѓани кои, иако најчесто немаат медицинско образование, реагираат на повици од диспечерските служби во случаи кога е загрозен човечки живот. Во акцијата, граѓаните на Словенија заедно собраа 507.009 пластични шишиња, ...
Кон крајот на септември заврши третата по ред акција за собирање пластични шишиња во хуманитарни цели. Овојпат, „Лидл“ - Словенија ја поддржа невладината организација Здружение на први посредници“ . Организацијата ја сочинуваат граѓани кои, иако најчесто немаат медицинско образование, реагираат на повици од диспечерските служби во случаи кога е загрозен човечки живот. Во акцијата, граѓаните на Словенија заедно собраа 507.009 пластични шишиња, ...
На 7 ноември, во рамки на „Скопје Виски Фест 2025“, во хотел „Мериот“, светски познатиот Пол Сфирлеа, еден од водечките Diageo тренери во Источна Европа, ќе одржи ексклузивен Singleton Multisensory Masterclass – настан што ветува незаборавно искуство за сите вистински љубители на виски. Настанот, организиран во соработка со Gemak Trade, овластениот застапник на „Дијаџио“ за Македонија, ќе понуди единствено мултисензорно патување низ три различни ...
Компанијата „Пепсико“ по речиси 25 години, претстави нов корпоративен идентитет со слоганот Food. Drinks. Smiles. Нашиот нов изглед е повеќе од обичен логотип, тој е симбол на трансформација што ја одразува енергијата, оптимизмот и амбицијата на компанијата „Пепсико“ во 2025 година и понатаму. Од нашата посветеност на потрошувачите и иновациите кои оживуваат преку нашите брендови, до фокусот на поедноставување и модернизација, како и напорите за ...
Во периодот од 1 јануари до 30 септември 2025 година „Жито Лукс“ оствари раст од 4% во обемот на продажба, како резултат на континуирано зголемената побарувачка за производите од своето бренд портфолио. Добивката пред оданочување изнесува 23 милиони денари, што претставува благо намалување во однос на истиот период лани, поради пораст на трошоците за основни суровини, енергија и работна сила. Побарувачката на добро познатите и препознатливи ...
Ако генеративната вештачка интелигенција (ChatGPT, Midjourney, Gemini…) беше искрата што го разбуди светот, тогаш агентската вештачка интелигенција е пламенот што ќе го редефинира начинот на кој компаниите функционираат. Автор: Јован Димитров, сертифициран експерт за дигитална трансформација (CDTE), Центар за дигитална трансформација, „ГоДигитал“ Ние, што работиме на дигиталната трансформација, сме сведоци на можеби највозбудливата фаза досега ...
„Сеинсберис“ го слави 25-годишното постоење на линијата Taste the Difference со лансирање на „Discovery“ – нова понуда на храна со ресторански квалитет. Со повеќе од 50 внимателно избрани производи, асортиманите Taste the Difference Discovery овозможуваат лесно импресионирање на гостите или подигнување на нивото на мирна домашна вечера, се наведува во соопштението на компанијата. Подигнувањето на нивото на секој оброк по достапна цена беше во ...
„Алди“ -Унгарија ја зајакна достапноста на својата онлајн услуга за купување и го удвои бројот на населените места во кои оваа услуга е достапна. Трговскиот синџир ја започна онлајн продажбата пред пет години, во ноември 2020 година, овозможувајќи им на потрошувачите во Унгарија да нарачуваат производи од понудата на овој дисконтен синџир. Производите ги подготвуваат лични купувачи од компанијата „Рокш“, кои потоа ги испорачуваат на ...
„Алкалоид“ годинава го забележа своето 22. учество на најреномираниот светски собир во областа на фармацијата – CPhI (Convention of Pharmaceutical Ingredients). Под мотото „Во срцето на фармацевтската индустрија“, CPhI се одржува од 28 до 30 октомври во Франкфурт, Германија, а тимот на „Алкалоид“ и оваа година има репрезентативно и современо саемско претставување, преку кое недвосмислено ја пренесува компаниската парола Здравјето пред сѐ! За ...
Трговскиот синџир „Аман“ изминатиот викенд во Белград ја отвори својата прва продавница во рамките на новиот концепт „Мини Аман“. Како што наведуваат од „Аман“, новиот урбан концепт на продавници е смислен така што ќе биде прв избор на купувачите за секојдневна купување, брз, ефикасен и секогаш достапен, „како добар сосед“. Продавниците во рамките на новиот концепт ќе нудат повеќе од 3.000 артикли, внимателно одбрани, меѓу кои свежо овошје и ...
Како што пренесува „Гроусери газет“, довербата на потрошувачите во Обединетото Кралство бележи пораст, при што вкупниот индекс се зголеми за два поени, на -17, според покажуваат најновите податоци на компанијата „Гфк“. Расположението на потрошувачите во врска со личните финансии во текот на изминатата година исто така се подобрило за два поени, достигнувајќи -5, што е пет поени повеќе во однос на истиот период минатата година. Податоците, исто ...
Компанијата „Кожувчанка“, препознатлива по својата долгорочна посветеност на квалитетот, заедницата и општествената одговорност, го најавува почетокот на големиот „Еко авантура“ караван – едукативен проект наменет за најмладите. Караванот ќе започне во Скопје, со посети на предучилишните установи во сите општини, а потоа ќе продолжи и низ целата држава. Преку оваа иницијатива, „Кожувчанка“ ја демонстрира својата континуирана грижа за заедницата, ...
„Партиципативни“ продавници постојат веќе подолго време, а во Меидлинг е отворен првиот таков маркет во Виена, Австрија, пренесува wien.ORF.at. Имено, принципот им овозможува на членовите на задругата да учествуваат во обликувањето на продавницата, но за тоа треба да платат еднократен удел и да учествуваат во работата. Задружниот удел е социјално прилагоден. Редовниот еднократен удел изнесува 180 евра, додека за лица со помали финансиски ...
Групацијата „Краш“ во првите девет месеци од годинава оствари нето добивка од 120.000 евра, што е за седум милиони евра помалку во споредба со истиот период од минатата година, соопштија од компанијата. Во истиот период, консолидираните вкупни приходи изнесувале 141,0 милион евра, што претставува раст од 3,7 проценти во однос на првите девет месеци од 2024 година, пренесува „Бизнис.рс“. Консолидираните расходи достигнале 140,8 милиони евра, што ...
Владата на Република Србија на седницата одржана на 24 октомври ја усвоила предлог-измена на Уредбата за ограничување на маржите поради притисокот на трговците врз производителите и добавувачите. Ова трето дополнување на Уредбата за посебни услови за вршење на трговија, како најважна промена, воведува обврска за трговците на мало да склучат анекси на договорите со своите добавувачи. Министерката за внатрешна и надворешна трговија, Јагода ...
„Лидл“ во Словачка влегува во нова фаза на развој од само проширување на асортиманот кон посилно локално приспособување. Нагласувањето на домашното потекло во свежите категории и прилагодените асортимани за урбаните потрошувачи сведочат за овој поместување. Истовремено, дисконтерот дополнително ја зацврстува својата ценовна конкурентност преку јасна комуникација на вредноста и фокус на ефикасност во продавницата. Автор: Себастијан Ренак, ...
„Атлантик група“ во првите 9 месеци од 2025 година оствари приходи од продажба во износ од 879,0 милиони евра, што претставува раст од 10,1% во споредба со истиот период минатата година. И покрај одличните продажни резултати, профитабилноста и понатаму е под голем притисок на исклучително високите трошоци од работењето, па добивката пред камати, даноци и амортизација (EBITDA) изнесува 88,2 милиони евра, што е пад од 9,3%, додека нето добивката ...
Словенечките купувачи повторно можат да купуваат во реновираниот „Туш“ маркет „Дебро“ кај Лашко. Како што истакнува компанијата, со реновирањето на просторот и опремата, „Туш“ обезбедил современо купувачко искуство кое овозможува прегледност и едноставност при купувањето. Купувачите во обновената продавница можат да избираат меѓу широката понуда на свежи производи и свежо печени пекарски деликатеси, овошје и зеленчук, производи под трговската ...
Брендот на компанијата „Монделез интернешнл“,Oreo, во соработка со Националната асоцијација на играчи на хокеј ќе додели грантови во вредност од 200.000 американски долари на младински хокејарски организации низ цела Канада. Имено, во рамките на првата програма Oreo Stay Playful For All, 14 организации ќе добијат хокеарска опрема во вредност од 200.000 долари. Програмата е создадена со цел да ја подобри достапноста на хокејот на локално ниво ...
„Кока Кола Хбц“-БиХ го претстави својот четврти Извештај за одржливо работење, кој ги опфаќа резултатите остварени во 2024 година и ја потврдува континуираната посветеност на компанијата кон одржливоста, иновациите и создавањето заедничка вредност во Босна и Херцеговина. Компанијата во 2024 година оствари напредок во сите клучни области на одржливоста: ја намали директната емисија на CO2 за 66% во однос на 2017 година, а целата електрична ...
Словенечката влада го усвои предлог-законот за исплата на зимски бонус на сите вработени, со кој се воведува задолжителна исплата на божиќен бонус во декември во износ од 639 евра кои не се оданочуваат. Според предлог-законот, владата предлага воведување на задолжителен божиќен бонус во висина од половина минимална плата, за кој нема да се плаќаат даноци и придонеси. Оваа година, бонусот треба да биде исплатен најдоцна до 18 декември, додека ...
Во светот на брза динамика и промени, каде конкуренцијата е остра, а лојалноста на потрошувачите станува сè пократкотрајна, најсилниот капитал не се производите — туку луѓето. Во центарот на секоја успешна продажба стои ангажиран вработен, а во центарот на секој ангажиран вработен — стои силно HR лидерство. Пишува. Надица Ставрова, HR директор член на управен одбор „МАЧР“ и партнер во „Crowell“ Современиот HR во една организација дали во ...
Цените на кафето во Германија значително се зголемија, но сега, по прв пат по подолг период, благо паѓаат. Големите малопродажни синџири ги намалуваат цените на своите брендови на кафе, покажала анкета на „дпа“. Во „Лидл“, „Каулфланд“, „Алди“ и другите супермаркети, кафето сега чини околу седум отсто помалку. Пакувањето од еден килограм кафе во зрно, зависно од видот, чини меѓу 11,99 и 12,99 евра. Половина килограм мелено пржено кафе може да се ...
Децении по правниот спор околу пивските брендови Bud и Bit, најголемата светска пиварска група „Аб Инбев“ го враќа своето лагер пиво на германскиот пазар под името Anheuser-Busch Bud. Лансирањето ќе започне во еден синџир супермаркети, а се очекува дополнителни трговци и барови да се приклучат во 2026 година, соопшти германската филијала на пиварата, пренесува „дпа“. Како што информира компанијата, Anheuser-Busch Bud ќе се произведува во ...