
Скопје
23ᴼ /
23ᴼ



Локалните брендови играат клучна улога во економијата и потрошувачките навики. Ова го покажуваат реномирани истражувачки агенции. Така, истражувањето на „Нилсен“ покажува дека речиси 75% од глобалните потрошувачи сметаат дека потеклото на брендот е еднакво или поважно од други фактори како цена, функција и квалитет. Според податоците на „Кантар“, пак, локалните FMCG-брендови сочинуваат 60% од изборите на потрошувачите, со пораст од 6,2% во ...
Сојузот на синдикати на Македонија денеска објави дека минималните трошоци на едно четиричлено семејство во мај се зголемени за 1 217 денари во споредба со април. Вредноста на синдикалната минимална кошничка, според објавените податоци, во мај изнесува 63.908 денари што е за 1 .217 денари повеќе во однос на априлската синдикална кошничка која изнесуваше 62 691 денари. Со изнајмен стан од 60 квадрати синдикалната кошничка изнесува 79 283 денари. ...
На годишното собрание на компанијата „Кооп“ членовите на собранието изгласале бојкот на израелски производи, кој би можел да стапи на сила веќе летово. Имено, три четвртини од гласачите (73%) го поддржаа предлогот со кој од управниот одбор на „Кооп“ се бара да покаже „морална храброст и лидерство“ со отстранување на израелските производи од полиците. Како одговорот за гласањето, од „Кооп“ соопштија дека усвоениот предлог е советодавен, и додаде ...
Во пресрет на летото, „Лидл“ ја лансира своја прва приватна трговска марка на месни производи во САД под името Butcher's Specialty. Асортиманот вклучува производи како што се Wagyu говедско месо, органско говедско месо, говедско месо хрането со трева, пилешко без антибиотици, природно свинско месо, јагнешко и телешко месо. Овој внимателно одбран асортиман се потпира на посветеноста на „Лидл“ кон грижата, вредностите и квалитететот, а секое парче ...
„Метро“ пријави раст на продажбата во првите шест месеци од финансиската 2024/25 година од 5,3% или 15,6 милијарди евра. Продажбата во малопродажниот сегмент пораснала за 2,6% на 11,4 милијарди евра, продажбата преку достава за 13,4% на 4,1 милијарда евра, додека продажбата преку „Метро маркетс“ пораснала за 15,1% на 80 милиони евра, пред сè благодарение на Хорека секторот. Географски гледано, во сегментот Исток компанијата забележала раст на ...
По неодамнешното отворање на маркетот во Пирот, македонскиот трговски синџир „Стокомак“ го отвори својот нов маркет во Ниш, во населбата „9.мај“. Објектот се наоѓа на магистралниот пат Ниш – Прокупље и зафаќа површина од околу 600 квадратни метри. На потрошувачите им се достапни повеќе од 1.000 производи од домашни и странски реномирани производители, но и од помалку познати, но многу квалитетни добавувачи, соопштија од компанијата. Во ...
Компанијата „Даути комерц“ ја доби дозволата за извоз на производи од животинско потекло на пазарот на Европската Унија. Согласно членовите 17 и 51 од Законот за безбедност на храна и член 6 од Правилникот за формата и содржината на регистарот на институции и оператори со храна од неживотинско потекло, како и регистарот на институции и оператори со храна од животинско потекло, Агенцијата за храна и ветеринарство ја сертифицираше компанијата ...
Како и владата во Берлин, и Брисел оваа година не очекува раст на германската економија. Меѓународните околности ги турнаа прогнозите надолу, но сепак има и позитивни сигнали, пренесува агенцијата „Дпа“. Германскиот бдп ќе стагнира оваа година, според пролетната прогноза на Европската комисија. Последниот пат, во ноември, Еворпската комисија предвиде благ раст од 0,7 проценти. Дури следната година Германија може да се надева на раст — и тоа од ...
Компанијата „Фруктал“ пријави раст на приходите во финансиската 2024 година за 3,4% во споредба со претходната година, достигнувајќи 47,5 милиони евра. Нето добивката на компанијата во овој период изнесувала 2,7 милиони евра, што претставува раст од 37% во однос на 2023 година, додека ебитда изнесувала 6,7 милиони евра, што е зголемување од 54% во однос на 2023 година. Во „Фруктал“ годишно се продаваат околу 340.000 хектолитри пијалаци и повеќе ...
Компанијата „Диа“ - Шпанија потпиша нов колективен договор со претставниците на работниците „Фетико“, „ЦЦОО“ и „УГТ“, кој ќе биде на сила до крајот на 2028 година. Новиот колективен договор ја потврдува определбата на компанијата кон нејзините тимови, обезбедувајќи нивна стабилност и подобрување на работните услови преку загарантирано зголемување на платите за околу 14.000 вработени, како и нови социјални мерки и иницијативи за усогласување на ...
Трговскиот синџир „Алби“, кој работи во рамките на компанијата „НС Боми“, отвори нова продавница во Крушевац, на адреса Јасички пат 68. Во објектот што се простира на површина од 1.000 квадратни метри, на потрошувачите им се нудат 1.500 артикли, меѓу кои производи од домашни и странски брендови. Во продавницата се вработени 11 работници, кои ќе ги услужуваат купувачите на две каси.На потрошувачите им се на располагање 20 паркинг места. ...
Автомобилите не се само превозни средства. Тие се наш идентитет, одраз на нашиот стремеж, симбол на слобода и статус. Изборот на автомобил никогаш не е резултат само на рационални економски одлуки, туку е исто толку поврзан со емоционалните и сетилни реакции на возењето на истиот. Пишува: Д -р Златко Муцунски - МБА дипл. инг., Генерален директор на „Порше Македонија“ Од моментот кога ќе го врземе појасот, за нас автомобилот не е само машина со ...
Компанијата „Арома“ ја отвори својата нова продавница на Забјело, на улицата Ксенија Чичвариќ, во зградата Нивел. На повеќе од 500 квадратни метри, потрошувачите можат да уживаат во богат избор на домашни и странски производи, секогаш свежо печиво од самопослужната пекара, квалитетно месо од домашната месара, како и практични готови јадења за брз и вкусен оброк. По повод отворањето, „Арома“ подготви бројни поволности за посетителите: Првите 500 ...
Компанијата „Марс“ објави дека ќе ги проширува своите производствени капацитети во САД за брендот Royal Canin со отворање на погон од 41.800 квадратни метри во Луисбург, Охајо. Локацијата, вредна 450 милиони долари, ќе создаде до 270 нови постојани работни места во текот на следните пет години и ќе произведува доволно сува храна за миленичиња за да нахрани четири милиони домашни миленичиња годишно, се наведува во соопштението на компанијата. ...
„Плодине“ продолжува со проширување на својата малопродажна мрежа во Хрватска со отворање нова продавница во Билице, на адреса 113. Шибенска бригада Хв-а 195. Ова е воедно и трета продавница на компанијата во шибенското подрачје и вкупно 146. продавница во Хрватска. Маркетот која се простира на површина од 2.250 квадратни метри, е дизајниран според највисоките стандарди на современата трговија за да им понуди на купувачите организирано, брзо и ...
Домашниот бруто-производ (БДП) во еврозоната забележа пораст во првиот квартал од 2025 година, зголемувајќи се за 0,3 проценти во споредба со претходниот квартал, информира Евростат. Овој исход е поскромен од претходната проценка за пораст од 0,4 проценти, но сепак ги надминува прогнозите на аналитичарите од јануари. Од поголемите економии, Германија оствари квартален прогрес од 0,2 проценти, Шпанија ги надмина предвидувањата со експанзија од ...
Прометот во индустријата е зголемен за 1,8 отсто во март годинава во споредба со март минатата година, објави Државниот завод за статистика. Според статистичките податоци, во март годинава во споредба со претходниот месец, прометот во индустријата е зголемен за 9,1%, а во првиот квартал годинава споредено со истиот период лани за 2,9%. Во вкупниот промет, во март годинава во споредба со ланскиот март има зголемување од 5,3% кај производство на ...
Компанијата, под својата приватна етикета K-Classic, го претстави првото чоколадо без какао. Производите се создадени со употреба на ChoViva, алтернатива на чоколадо без какао, развиена од стартап компанијата Planet A Foods. ChoViva се прави со печење семки од сончоглед заедно со растителни масти и шеќер, создавајќи препознатлив вкус на чоколадо без какао. Оваа одржлива алтернатива, за разлика од зрната какао, не потекнува од тропските предели, ...
Трговскиот синџир „Жито“ на 10 мај отвори нов маркет во Струмица. Ова е третиот „Жито“ во овој град и 78. објект во малопродажната мрежа на трговецот. Локацијата на новиот „Жито“ е на улицата Мајка Тереза, бр. 5. Како што информираат од компанијата, во него потрошувачите ги очекува широк асортиман на производи, промотивни понуди, љубезен персонал и прекрасна атмосфера. Ова е голем чекор за нас и доказ дека заедно со нашите верни купувачи можеме ...
Компанијата „Кеа“, која е дел од малопродажниот синџир „Студенец“ од минатата есен, отвори нова продавница во Радље об Драви. Купувачите имаат широк избор на прехранбени производи достапни во 144 м² продажен простор - од локално одгледувано овошје и зеленчук, млечни производи и свежо месо, како пекарски специјалитети и смрзната храна. Продавницата во Радље об Драви е важна пресвртница во проширувањето на мрежата „Сту.маркет“, со која сакаме да ...
„Диа“ продолжува да инвестира во силна логистичка мрежа со цел да ја зајакне својата понуда во Андалузија со отворање на нов логистички центар во општина Дос Ерманас, во Севиља. Новиот центар, со вкупна вредност од 50 милиони евра, ќе го опслужува западниот дел на Андалузија (Севиља, Кадис и Уелва), односно вкупно 235 продавници. Центарот се протега на површина од 53.000 квадратни метри, вклучувајќи 24.000 квадратни метри простора за ладење и ...
Компанијата „Лидл“ соопшти дека изградбата на новиот дистрибутивен центар во Херенталс напредува многу брзо. Според нив, неодамна е достигнато највисокото ниво на објектот, со што грубата фаза на градбата е речиси целосно завршена. Станува збор за инвестиција вредна 122 милиони евра, а новиот центар ќе се простира на површина од 43.000 квадратни метри. Центарот ќе ги снабдува продавниците низ поширокиот регион околу Антверпен. Објектот ќе биде ...
Нашата земја ги гледа мигрантите не само како работна сила, туку како носители на знаење, искуство, културна размена и економски потенцијал. Регулираното вклучување на странски работници придонесува кон подигнување на продуктивноста, развојот на трудоинтензивни индустрии и стабилизирање на вработеноста, кажа министерот за економија и труд Бесар Дурмиши на регионалната конференција за трудова миграција што се одржува во Будва, во организација на ...
Групацијата „Жапка“пријави продолжување на растот на продажбата во првиот квартал на 2025 година од 6,0%, поддржана од ширењето на продажната мрежа, растот на продажбата преку дигитални канали и континуиран развој во Романија. Прилагодената ебитда достигна 596 милиони полски злоти (135 милиони евра) во овој период, што претставува раст од 15% во однос на претходната година. Овој раст го одразува зголемениот обем на работењето и проширувањето на ...
Компанијата „Хенкел“ – БиХ, во соработка со Црвениот крст на БиХ, со финансии и донација на производи ги поддржа жителите на Јабланица, Коњица и другите места погодени од минатогодишните поплави, а исто така со донацијата се поддржаа и жителите на Приједорје и широкиот регион на северна и северозападна БиХ, кои во март годинава претрпеа значителни штети од временските неприлики. Вкупната вредност на помошта е над 328 000 конвертибилни марки (167 ...
Трговскиот синџир „Шпар“ официјално влезе на пазарот во Руанда, во соработка со „Сава сити“, која ќе биде носител на лиценцата на „Шпар“ за оваа држава. Првата продавница во „Руанда“ на „Шпар“ беше отворена во април 2025 година во главниот град Кигали. Продавницата се протега на 570 квадратни метри, а ентериерот и распоредот на продавниците се направени во соработка со експертите од „Шпар интернационал“. Во продавницата купувачите ги очекува ...
Компанијата „Виолета“ во соработка со агенцијата „Брукета&Жилниќ&Греј“ го престави редизајнот на амбалажата за својата тоалетна хартија. Овој визуелен исчекор се темели на постоечкиот идентиет на брендот и на изгледот на амбалажата, преку систематизација на информациите и поедноставување на елементите, кои во комбинација донесуваат модерен и складен изглед, истакнуваат од агенцијата „Брукета&Жилниќ&Греј. Новиот дизајн ги ...
„Алкампо“ која е шпанската подружница на францускиот синџир „Ошан“ најави промени како дел од планот за реструктурирање на работењето. Компанијата поминува низ длабока трансформација, и затоа „Алкампо“ во последниве години ги зголемува своите инвестиции со цел да одговори на новите потрошувачки трендови, објаснуваат од компанијата. Имено, за да се прилагоди на новите навики на купување, каде што потрошувачите преферираат помали, попогодни ...
Премиерот Христијан Мицкоски денеска најави дека доколку се утврди драстично зголемување на цените на прехранбените производи на крајот на месецов ќе бидат применети мерки кои ќе траат до крајот на годината. Откако на крајот на минатиот месец завршија владините мерки за ограничување на маржите за дел од прехранбените производи, Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, на прес конференција на 8 мај истакна дека нема значително зголемување ...
Богдан Новаковиќ е назначен за менаџер за продажба за „Нестле“ за пазарите во Северна Македонија и Косово. Новаковиќ веќе 10 години е дел од компанијата „Нестле“. Започнал во компанијата како дел од тимот за теренска продажба, а потоа како Trade Marketing експерт работел на категориите кафе, кулинарски производи и кондиторија. На пазарот на Србија имал значајна улога како менаџер за клучни купувачи, како и во поставувањето и развојот на ...