Бројот на плаќања со картички и електронски пари на интернет во второто тромесечје од оваа година е зголемен за 38,3 отсто во однос на истиот период од 2024 година, објави Народната банка на Србија (НБС) и наведе дека во второто тромесечје од 2025 година се извршени 26,6 милиони интернет купувања, од кои 18,7 милиони на домашни веб-страници, а 7,9 милиони на странски. Ова зголемување придонело за задржување на трендот на раст на интернет ...

Со две децении искуство во продажбата, Бојан Стефановски денес ја води Nestle Professional на три пазари: Македонија, Косово и Црна Гора. Тој ја гради својата кариера во продажбата, минувајќи низ неколку водечки компании: „Словин Југококта“, „Дрога Колинска“ и „Виндија интернационал“. Во ова интервју зборуваме за продажбата некогаш и сега, лидерството, новите технологии и зошто во продажбата е важно чекорите да се тивки, но трагите – јасни. ...

„Витаминка“ оваа година за првпат се претстави на еден од најзначајните саеми за храна и пијалаци во Саудиска Арабија, Блискиот Исток и Северна Африка – Foodex Saudi Arabia 2025, кој се одржа во Ријад. Настанот претставува водечка платформа за меѓународни брендови од областа на прехранбената индустрија, отворајќи можности за поврзување со партнери и купувачи на пазар од над 36 милиони потрошувачи – потенцијал кој е од огромно значење за ...

Овој вторник под отвореното небо на терасата во Ресторанот „Дион Стенковец“, македонската компанија за управување со амбалажен отпад „Пакомак“ прослави 15 години постоење. Помеѓу најблиските партнери, соработници и поддржувачи, а придружено со избрана македонска забавна музика, компанијата одбележа уште една важна етапа во своето постоење. Успешната приказна на „Пакомак“ започна 2010 година, кога вкупно 11 домашни компании се организираа заедно ...

„Амазон“ планира да затвори 19 свои продавници во Велика Британија, помалку од пет години откако ги отвори објектите кои работеа без каси во Лондон. Компанијата додаде дека ќе се фокусира на своите услуги за онлајн достава во секторот на намирници, вклучувајќи соработка со партнери како „Морисонс“, „Кооп“, „Ајсленд“ и „Гопуф“. Компанијата соопшти дека во нивните продавници работат 250 вработени и дека компанијата започнала процес на консултации ...

Заменик-министерот за економија и труд, Марјан Ристески оствари работна средба со градоначалникот на Битола, Тони Коњановски и претставници на бизнис-секторот во Битола и пелагонискиот регион. На средбата присутните дискутираа за економските прилики во државата, а заменик-министерот Ристески презентираше дел од мерките кои Владата и министерството за економија и труд ги нудат за поддршка за домашното стопанство. Како никогаш досега ...

Во вториот квартал годинава нето надворешниот долг изнесува 4.595 милиони евра, покажуваат податоците од објавеното редовно статистичко соопштение на Народната Банка за позначајните промени кај надворешниот долг, надворешните побарувања и меѓународната инвестициска позиција. На 30 јуни 2025 година, нето надворешниот долг изнесува 4.595 милиони евра (или 28,2% од проектираниот БДП). Нето надворешниот долг на земјата, во вториот квартал од 2025 ...

Водечки трговци и производители на храна и пијалаци, „Пепсико“ и „Унилевер“, ја започнуваат иницијативата „STEP up for Ag“ (Поддршка на доверливо ангажирање и партнерство за земјоделството), со цел зајакнување на капацитетите и одржливоста на организациите што обезбедуваат поддршка за земјоделците низ Северна Америка. „Пепсико“ е длабоко поврзан со земјоделството, а земјоделците се во срцето на нашите прехранбени системи. STEP up for Ag се ...

Потрошувачите во еврозоната ги променија своите потрошувачки навики очекувајќи ги ефектите од американските царини, оддалечувајќи се од производите од САД и намалувајќи ја дискреционата потрошувачка, покажува студија на Европската централна банка. Потрошувачите во еврозоната, кои располагаат со значителни заштеди акумулирани во годините по пандемијата, беа претпазливи со купувањата во текот на целата година, бидејќи неизвесноста околу царините ...

Заменик-министерот за економија и труд, Марјан Ристески оствари работна средба со градоначалникот на Кавадарци, Митко Јанчев и претставници на бизнис-секторот во Кавадарци. Ристески пред присутните ги презентираше главните мерки на министерството за економија и труд за поддршка на стопанството и претпријатијата, како и мерките од Оперативниот план за активните програми и мерки за вработување и услуги на пазарот на трудот за 2025 година. ...

Повторно е отворен модернизираниот маркет на „Сити“ на улицата Московска во Подгорица Во модернизираниот амбиент, потрошувачите ги очекува богата понуда од свежо овошје и зеленчук, локална месара, пакувано месо подготвено за носење, свежи пекарски производи, па сè до широк избор на домашни и странски брендови. Компанијата подготви подароци за првите 700 потрошувачи, како и брендирано огледалце за првите 50 потрошувачи на вториот ден од ...

Здружението „Вина од Македонија“, на 4-ти октомври, во Музејот на современата уметност во Скопје, ќе биде домаќин на 7-мото издание на „Светскиот ден на вранецот“. Оваа година винскиот салон се одржува под мотото: „Каде што виното се среќава со уметноста“, и гордо ја слави винската сорта Вранец, претставувајќи го Балканот пред светот како вински регион во подем. Овој уникатен настан ги обединува најреномираните винари, јавни личности, љубители ...

Поради извештаите дека храната во Холандија е поскапа отколку во соседните држави, Регулаторното тело за заштита на потрошувачи покрена истрага за практиките на формирање цените во холандските супермаркети. Претходно, холандската потрошувачка организација „Консументенбонд“ соопшти дека нивното истражување покажало дека германските супермаркети се во просек околу 15% поевтини од холандските. Регулаторното тело најави дека истрагата ќе ги опфати ...

Еден од тројца купувачи во Обединетото Кралство при изборот на чипс внимава на влијанието на амбалажата врз животната средина, покажува истражување на компанијата за пакување „Амкор“, спроведено во август врз 2.000 потрошувачи. Резултатите укажуваат на генерациските разлики, додека 43% од лицата под 45 години ја земаат предвид одржливоста на пакувањето, тоа го прави само 20% од постарите потрошувачи. За 28% од испитаниците, амбалажата е еднакво ...

Компанијата „Морисонс“ пријави раст на продажбата од 3,0% на споредлива основа (like-for-like) во третиот квартал од 2025 година, заклучно со 27 јули. Вкупната продажба на компанијата во овој период пораснала за 3,5%, достигнувајќи 4,0 милијарди фунти, при што онлајн продажбата забележала двоцифрен like-for-like раст, што ја направи најбрзо растечката онлајн мрежа за продажба на прехранбени производи на пазарот, се наведува во соопштението на ...

Компанијата „Данон“ соопшти дека нејзините тимови се преселуваат во новото седиште на адреса 59-61 Ла Фајет во Париз. Ова е повеќе од обично преместување. Овој чекор претставува отворање на ново поглавје во историјата на групацијата, се наведува во соопштението на компанијата. Оваа преселба претставува важен пресврт во историјата на „Данон“, меѓу другото и затоа што ова е само наше трето преселување во повеќе од педесет години. Таа ја илустрира ...

Еден од тројца купувачи во Обединетото Кралство при изборот на чипс обрнува внимание на влијанието на амбалажата врз животната средина, покажува истражување на компанијата за пакување „Амкор“, спроведено во август врз 2.000 потрошувачи. Резултатите укажуваат на генерациските разлики, додека 43% од лицата под 45 години ја земаат предвид одржливоста на пакувањето, тоа го прави само 20% од постарите потрошувачи. За 28% од испитаниците, амбалажата ...

Доколку сакаме одржлив пазар и стабилно снабдување, мора да креираме политики што го стимулираат, а не го задушуваат производството. Само така може да се обезбеди долгорочна корист за потрошувачите – не само пониска цена денес, туку и достапност, квалитет и сигурност утре. Пишува: Бранко Азески, претседател на Стопанската комора на Северна Македонија и генерален извршен директор на „ГС1 Македонија“ Време е за сериозна дискусија по ова прашање ...

Трговскиот синџир „Шпар“ во соработка со компаниите „Дхл“, „Дпд“ и „Винтед гоу“, ќе започне со поставување на паметни пакетомати, како одговор на растечката потреба за практичност и флексибилност. Воведувањето на пакетоматите ќе започне во третиот квартал, при што сите претприемачи на „Шпар“ можат да се приклучат ако во ова гледаат можност за својата продавница, се наведува во соопштението на компанијата. Бидејќи секој регион е уникатен, ...

„Карфур“ ја отвори својата прва „„Карфур сити“ продавница на аеродромот Барселона Ел-Прат во Шпанија, на Терминал 2. Компанијата соопшти дека новиот објект е посебно прилагоден на динамичната околина на аеродромот, нудејќи брзо и ефикасно искуство во купувањето. Во понудата има повеќе од 1.000 артикли, вклучувајќи свежо подготвени оброци, ладни пијалаци, грицки, јаткасти плодови, млеко, кафе, овошје и основни производи за домаќинство. Со цел да ...

Според податоците на Канцеларијата за национална статистика, малопродажба во Обединетото Кралство порасна за 0,5% во август 2025 година, по растот од 0,5% во јули 2025. Сепак, вкупниот обем на продажба е намален за 0,1% во периодот од три месеци до август 2025, во споредба со трите месеци до мај 2025 година. Ова означува забавување на темпото на пад во споредба со намалувањето од 0,6% во периодот од три месеци до јули 2025. Податоците исто така ...

„Бихачка пиварница“ продолжува со процесот на модернизација и проширување на производствените капацитети, откако минатата година оваа компанија беше преземена од страна на групацијата „Станиќ“. По тој повод, градоначалникот на Бихаќ, Елведин Седиќ, ја посети пиварницата и направи обиколка на нејзините производствени погони. Според зборовите на директорот Самир Захировиќ, во пиварницата моментално се вработени 76 работници, а во блиска иднина се ...

Во САД кафето поскапело, во Бразил поевтинело, исто така месото и оризот. Слично важи и за доматите во Мексико. Трговската политика на Трамп за сега има позитивен ефект за потрошувачите на храна во земјите извознички, пренесува „Дојче веле“. Додека потрошувачите во САД се жалат на порастот на цените на храната, цените во Латинска Америка паѓаат. Тоа има врска со царинската политика на Трамп. Во супермаркет на авенијата Боливар во Рио де ...

Во САД кафето поскапело, во Бразил поевтинело, исто така и месото, оризот. Слично важи и за доматите во Мексико. Трговската политика на Трамп за сега има позитивен ефект за потрошувачите на храна во земјите извознички, пренесува „Дојче веле“. Додека потрошувачите во САД се жалат на порастот на цените на храната, цените во Латинска Америка паѓаат. Тоа има врска со царинската политика на Трамп. Во супермаркет на авенијата Боливар во Рио де ...

Дневно 16% од македонските потрошувачи консумираат газирани сокови и 18% негазирани сокови, додека четворица од десет потрошувачи пијат минерална вода во шише (газирана или негазирана) секој ден. Пишува: Боге Божиновски, boge.bozinovski@indago.mk Изборот на пијалак е дел од сечие секојдневие и рутина, а навиките поврзани при изборот на пијалак зборуваат за брзото темпо на секоја личност. Дали станува збор за газиран сок, џус или, пак, минерална ...

Претседателот на Сoјуз на стопански комори на Македонија (ССК), Горан Ѓорѓиевски изјави дека нема да има зголемување на цената на лебот. На денешната прес конфереција, Ѓорѓиевски истакна дека цената на пченицата е стабилна и нема да има големи флуктации во однос на суровото сончогледово масло. Одговорајќи на новинарски прашања во врска со евентуалните нови владини мерки, Ѓорѓиевски нагласи дека бизнисот не е за замрзнување маржи, туку за пазарно ...

Компанијата „Бинго“, во рамки на инвестицијата вредна 10,2 милиони евра (20 милиони конвертибилни марки), свечено ги отвори вратите на реновираниот хипермаркет во сараевската населба Ступ. На повеќе од 9.000 квадратни метри целосно модернизиран простор, обединета е понудата на прехранбени и непрехранбени производи, во амбиент приспособен на современите стандарди и секојдневните потреби на купувачите. Реновираниот „Бинго Ступ“ го дизајниравме да ...

Компанијата „Марс“ ги најави плановите за инвестирање една милијарда евра во своето работење во Европската Унија до крајот на 2026 година. Со оваа инвестиција, „Марс“ ќе ги зајакне производствените капацитети во регионот, ќе ја унапреди одржливоста и иновациските процеси, како и ќе ја зголеми економската отпорност, се наведува во соопштението на компанијата. Оваа нова инвестиција е продолжение на над 1,5 милијарди евра кои „Марс“ ги вложи во ...

„Лидл“ - Словенија го продолжува ширењето на својата продажна мрежа со отворање нова продавница на во Крањ, на адреса Цеста 1. Мај, 80. На околу 1.145 квадратни метри продажна површина, купувачите ги очекуваат производи за секојдневна употреба, разновидна понуда во рамки на тематски недели и производи од бројни локални добавувачи, со кои „Лидл“ - Словенија гради долгорочна соработка, соопштија од компанијата. Во „Лидл“ - Словенија сме горди што ...

Компанијата „Интерснек Адриа“ започна со изградба на нова фабрика за чипс во Херцеговец, во близина на Бјеловар, како дел од инвестицијата вредна 25 милиони евра за модернизација на производството и зголемување на капацитетите. Новата фабрика ќе овозможи значително зголемување на производствените капацитети од сегашните околу 5.000 тони производи годишно на 10.000 тони, пренесува „Хина“. Со проектот е предвидено отворање на 50 до 100 нови ...

weather icon

Скопје

10ᴼ / 10ᴼ
1.54
82%
1023
weather icon

Белград

6ᴼ / 5ᴼ
5.14
87%
1026
weather icon

Загреб

6ᴼ / 2ᴼ
1.03
86%
1027
weather icon

Софија

12ᴼ / 7ᴼ
7.72
61%
1022
weather icon

Сараево

10ᴼ / 10ᴼ
8.37
72%
1021
weather icon

Љубљана

3ᴼ / 1ᴼ
0.51
89%
1028
weather icon

Атина

19ᴼ / 17ᴼ
0.45
91%
1018
weather icon

Тирана

13ᴼ / 13ᴼ
1.54
94%
1019
weather icon

Подгорица

13ᴼ / 13ᴼ
8.75
51%
1021
weather icon

Букурешт

11ᴼ / 10ᴼ
4.12
86%
1017
weather icon

Будимпешта

7ᴼ / 5ᴼ
3.58
79%
1026
weather icon

Истанбул

12ᴼ / 12ᴼ
0.0
100%
1019
Currency

61.6117

Currency

53.4226

Currency

70.1451

Currency

34.8307

Currency

38.0029

Currency

66.1692

Currency

7.50631

Currency

0.66019

Currency

0.34662

Currency

0.52533

Currency

1.27069

Currency

0.60225