„Лидл“ – Србија свечено ја отвори својата прва продавница во Пријепоље, на адреса Душана Томашевића Ќирка, 97. Жителите на овој град од имаат можност на полиците на „Лидл“ да најдат разновидни производи со најдобар сооднос меѓу цена и квалитет, како и да ја искусат единствената погодност на купување што „Лидл“ им ја нуди на потрошувачите ширум Србија, соопштуваат од компанијата. Со отворањето на новата продавница, „Лидл“ - Србија го прошири ...

Јапонија забележа трговски дефицит од речиси 13 милијарди евра во првите шест месеци од годинава, како последица на високите царини на извозот што ги воведоа САД, соопшти јапонската влада. Извозот опаднал за 0,5% во однос на истиот период минатата година поради тоа што на извозот на возила и други производи биле воведени царини од 25%, покажуваат официјалните податоци. Претседателот на САД, Доналд Трамп, го одложи воведувањето на уште повисоки ...

Финскиот малопродажен синџир „Кеско“ забележа пораст на продажбата од 3,4% во првата половина од својата финансиска година, достигнувајќи износ од 6,2 милијарди евра. Оделот за прехранбени производи генерираше продажба во вредност од 3,1 милијарда евра, што претставува благ пад од 0,3% во споредба со првата половина од 2024 година, пренесува списанието „Есм“. Од таа сума, продажбата на прехранбени производи во продавниците „К груп“ и продажба ...

„Конзум“ ја отвори својата прва „Макси Конзум“ продавница во Петриња, во новоизградениот ритејл парк „Пигик“. Новиот продажен простор се простира на 1 423 квадратни метри, од кои 1000 квадратни метри се наменети за продажба, уредени според најновите стандарди во дизајнот и опремата, со цел на потрошувачите да им се овозможи современо и пријатно купувачко искуство. Со отворањето на продавницата „Конузм“ даде значителен придонес кон вработувањето ...

Компанијата „Домаќа трговина“ отвори нов дисконт „Конто“ во Бијело Поље во рамки на „Бравера сити парк“. На повеќе од 1 600 квадратни метри, потрошувачите ги очекува разновиден избор на прехранбени и непрехранбени производи, внимателно селектирани со цел да ги задоволат секојдневните потреби на граѓаните, соопшти компанијата. Продавницата располага и со месарница, каде што купувачите можат да најдат широк избор на свежо пакувано месо. ...

Германскиот малопродажен гигант групацијата „Шварц“, од која се дел синџирите супермаркети „Лидл“ и „Кауфланд“, е заинтересиран за инвестирање во неколку сектори во Албанија, изјави премиерот Еди Рама. Претставниците на германската компанија ја гледаат Албанија како иден регионален центар, наведе Рама по средбата со претставници на компанијата. Сепак, тој не даде дополнителни информации за плановите на компанијата.Минатиот месец „Лидл“ за ...

„Крафт Хајнц“ размислува за издвојување на голем дел од своето прехранбено работење, вклучително и бројни производи, во нова компанија која би можела да вреди и до 20 милијарди долари, пренесува „Ројтерс“. Како што објаснува изворот запознаен со ситуацијата, структурата на договорот сè уште може да се промени, и не постои никаква гаранција дека „Крафт Хајнц“ навистина ќе ја спроведе оваа трансакција. „Вол стрит џурнал“ прв извести за ...

Управата за јавни приходи ја информира јавноста дека согласно Законот за регистрирање на готовински плаќања (ЗРГП), во текот на месец јуни и првата половина од месец јули 2025 година спроведе вкупно 883 теренски контроли кај даночни обврзници низ територијата на цела Македонија. Во споменатиот период, од вкупниот број на контролирани даночни обврзници, утврдени се неправилности кај 294 субјекти за кои се издадени налози за глоби, и тоа: 212 ...

„Карфур“ размислува за можната продажба на своето работење во Аргентина, според наводите на локалниот дневен весник „Ла Ницион“ пренесува магазинот „Есм“, Имено, трговскиот синџир ја ангажирал „Дојче банк“ за да ја процени својата имотна состојба и да пронајде заинтересирани купувачи. Овој потег е дел од поширока стратегиска ревизија што во февруари ја најави глобалниот извршен директор на компанијата, Александар Бомпар. Иако процесот може да ...

Групацијата „Жито“ станува мнозински сопственик на компанијата „Агро товарник“. Договорот е потпишан со содружниците на компанијата „Агро товарник“, со што „Жито“, покрај мнозинското сопствеништво во „Агро товарник“, стана и сопственик на компанијата „Аратор“ од Ловас. Овие две компании обработуваат повеќе од 3.500 хектари земјоделско земјиште, а заедно со кооперантите управуваат со речиси 10.000 хектари полјоделско производство. Покрај ...

Добар производ не е доволен ако нема добра приказна, ако нема карактер и јасен став. А тоа се добива само со сериозно размислување на самиот почеток. Пишува: Верица Мартиновска, директорка на InStore.mk Сè почнува со празно платно. Немате име, немате пакување, немате следбеници на социјалните мрежи. Само производ — и чувство дека вреди. Но, како се гради нешто повеќе од тоа? Како да се создаде бренд што ќе се памети, ќе комуницира, ќе се избере ...

„Алди“ преминува на „snap pack“ формат на пакување за своето пиво од приватна трговска марка, заменувајќи го картонот на кој беа залепени по четири лименки со пиво. Оваа промена ќе се воведе во продавниците во текот на 2025 година за пивата Galahad, Sainte Etienne и Brasserie, а се очекува да ја намали употребата на амбалажен материјал за 412 тони годишно, пренесува „Гроусер“. Од „Алди“ соопштија дека лепилото согорува за време на процесот на ...

Главното собрание на осијечката компанија „Сапониа“ донесе одлука за повлекување на редовните акции од Загрепската берза. Како што е наведено во поканата за главното собрание, компанијата неотповикливо изјавува дека се обврзува да ги откупи акциите од сите акционери кои гласаат против оваа одлука, и тоа со праведна надоместок, во рок од три месеци од денот на запишувањето на одлуката во Судскиот регистар на Трговскиот суд во Осјек. Инаку, ...

Секој осми домашен производ е на врвот на промоциите. Некои локални производители значително ги зголемија своите промотивни активности во FMCG-летоците во текот на 2024 година. Најголем пораст забележа „Цермат“, потоа „Кораб Трница“ и „Жито Лукс“. Автор: Мелани Ципот, директор за продажба за Србија, Словенија, Македонија, Црна Гора и БиХ, „Фокус рисрч“ Промотивните активности во FMCG-летоците на македонскиот пазар играат клучна улога во ...

Според податоците на кинеската царина, извозот од Кина во јуни пораснал за 5,8 проценти во споредба со истиот месец минатата година, што повеќе од очекуваниот раст од пет отсто и значително повеќе од мајските 4,8 отсто. Увозот исто така порасна за 1,1 отсто, по падот од 3,4 проценти во мај. Пазарите позитивно реагираа на најновите податоци, па главниот индекс CSI300 порасна за 0,2 отсто, а Шангајскиот композитен индекс за 0,4 проценти, ...

„Атлантик група“ потпиша договор за купопродажба, според кој Марко Грос како купувач ја превзема компанијата „Монтана плус“ заедно со брендот Montana, имотот и сите вработени. Соработката меѓу „Атлантик група“ и „Монтана плус“ ќе продолжи и по трансакцијата, преку трговско застапување во дистрибуцијата и продажбата на производите. „Монтана плус“ е во сопственост на „Атлантик група“ од 1998 година и е препознатлива по широката понуда на уникатни ...

Главното собрание на осијечката компанија „Сапонија“ донесе одлука за повлекување на редовните акции од Загребската берза. Како што е наведено во поканата за главното собрание, компанијата неотповикливо изјавува дека се обврзува да ги откупи акциите од сите акционери кои гласаат против оваа одлука, и тоа со праведна надоместок, во рок од три месеци од денот на запишувањето на одлуката во Судскиот регистар на Трговскиот суд во Осјек. Инаку, ...

Имајќи ги предвид статистичките податоци, компаниите имаат потенцијал за зголемување на продажбата на домашниот и на странските пазари. Сепак, за индустријата да го искористи тоа, неопходни се координирани напори за зголемување на инвестициите во иновации, дигитализација и маркетинг и зголемување на продуктивноста. Автор: Сергеј Зафироски, генерален менаџер во „Инсајдер ИД“ Специјално за изданието „Мапа на производители“, „Инсајдер ИД“ изработи ...

Малопродажните цени во Грција во јуни 2025 година се зголемиле за 0,25 проценти во споредба со истиот период претходната година, покажува новото истражување на Институтот за истражување на малопродажбата на производи за широка потрошувачка. Истражувањето, спроведено во големите синџири на супермаркети, ги анализирало инфлаторните трендови во организираната малопродажба на храна преку споредба на цените од јуни 2025 со оние од јуни 2024 година. ...

Трговскиот синџир „Студенац“ ја отвори својата прва pop up продавница во Славонија, во рамките на осијечкиот базен „Копакабана“, познат како „Копика“. Продавницата овозможува практичну купување, без потреба да се напушти базенот. Овој формат овозможува на купувачите брза и едноставна набавка на сè што им е потребно за целодневен престој на базенот, соопшти компанијата. Овој концепт е идеален за ваква локација бидејќи сега сè што ви треба во ...

Според шпанските медиуми, германскиот дисконтер „Алди“ го проширува своето присуство во Шпанија со отворање на 20 нови продавници до крајот на 2025 година, главно во Андалузија, Каталонија и Валенсијанската заедница. Ова проширување е дел од поширока стратегија на компанијата, со цел до 2025 година да ја надмине бројката од 500 продавници, при што „Алди“ само во последните три години отворил 127 продавници – 42 во 2022, 48 во 2023 и 37 во 2024 ...

Компанијата „Крафт Хајнц“ објави дека постигнала договор за продажба на своето работење со детска и специјализирана храна во Италија на компанијата „ЊуПринцес“. Во рамките на договорот, „ЊуПринцес“ ќе ги преземе детските брендови Plasmon, Nipiol и Dieterba, како и брендовите за специјализирана храна Aproten и Biaglut. Договорот ги вклучува и фабриката на „Крафт Хајнц“ во Латина (регионот Лацио), која произведува производи за некои од овие ...

Во светот на потрошувачката економија, глобалниот раст е честа амбиција – но сè почеста потреба. Компаниите што произведуваат храна и FMCG производи се сè повеќе изложени на нови пазари, различни културни контексти и варијабилни очекувања. Она што некогаш беше „дома“ веќе одамна е дел од регион, а регионалното се стреми кон глобално. Но што значи навистина да се биде глобален бренд – не на хартија, туку во очите на потрошувачот? Пишува: Искра ...

Групацијата „Бери Калебаут“ во првите девет месеци од фискалната 2024/25 година оствари обем на продажба од 1,6 милиони тони, што претставува пад од 6,3% во споредба со истиот период минатата година. Во третиот квартал, обемот на продажба опадна за 9,5%, бидејќи многу нестабилното пазарно опкружување влијаеше на однесувањето на купувачите, особено поради неизвесноста околу царините во Северна Америка и последиците од приоретизирањето во ...

Групацијата „Бери Калебаут“ во првите девет месеци од фискалната 2024/25 година оствари обем на продажба од 1,6 милиони тони, што претставува пад од 6,3% во споредба со истиот период минатата година. Во третиот квартал, обемот на продажба опадна за 9,5%, бидејќи многу нестабилното пазарно опкружување влијаеше на однесувањето на купувачите, особено поради неизвесноста околу царините во Северна Америка и последиците од приоретизирањето во ...

„Лидл“ го презема следниот чекор во трансформацијата на искуството при купување во своите продавници во Велика Британија, со лансирање на нова функција за „самостојно скенирање“ преку апликацијата за лојалност Lidl Plus. Воведувањето на оваа опција ќе им овозможи на купувачите да ги скенираат производите додека купуваат, да ја следат потрошувачката и заштедата во реално време, и брзо да ја завршат со купување на самопослужувачките каси, сето тоа ...

Воведувањето царини од 30 отсто на извозот од Европа во САД би било катастрофално за францускиот сектор на вина и жестоки пијалаци, соопшти локалниот синдикат на земјоделци. Тоа би била катастрофа за целиот сектор, во ситуација во која вината и жестоките пијалаци веќе се соочуваат со огромни тешкотии,се наведува во соопштението, пренесува „Сибиз“. Претседателот на САД, Доналд Трамп, најави воведување царина од 30 отсто на стоки од Европската ...

Цените на производите и услугите за лична потрошувачка во јуни 2025 година, во однос на мај 2025 година, во просек се зголемени за 0,9%. Потрошувачките цени во јуни 2025 година, во споредба со истиот месец од претходната година, се зголемени за 4,6%, а во споредба со декември 2024 година се зголемени за 2,6%, во просек. Гледано по главни групи на производи и услуги класифицирани според намената на потрошувачката, во јуни 2025 година, во однос ...

Трговскиот синџир „Шпар“ отвори нов маркет во рамки на неодамна отворениот трговски центар Park & Shop во Дуго Поље. Супермаркетот се простира на површина поголема од 1.000 квадратни метри и на потрошувачите им нуди широк асортиман на прехранбени и непрехранбени производи, соопшти компанијата. Меѓу посебните предности на супермаркетот се издвојуваат одделенијата за месо и риба, како и топлата кујна со разновидна понуда на оброци кои се ...

„Данон“ соопшти дека успешно ја заврши аквизицијата на мнозинскиот удел во компанијата „Кејт фармс“, брзорастечка компанија со широк асортиман на растителни, органски производи наменети како за медицински, така и за секојдневни потреби. Со обединување на брендови како што се Kate Farms, Nutricia, Real Food Blends и Functional Formularies, заедничкиот бизнис ќе допре до поголем број пациенти, потрошувачи и здравствени работници во Северна ...

weather icon

Скопје

24ᴼ / 24ᴼ
2.06
36%
1026
weather icon

Белград

25ᴼ / 24ᴼ
3.09
44%
1027
weather icon

Загреб

28ᴼ / 24ᴼ
0.51
47%
1028
weather icon

Софија

21ᴼ / 21ᴼ
3.6
39%
1028
weather icon

Сараево

25ᴼ / 25ᴼ
2.43
27%
1026
weather icon

Љубљана

26ᴼ / 23ᴼ
1.54
68%
1028
weather icon

Атина

26ᴼ / 24ᴼ
8.49
37%
1023
weather icon

Тирана

28ᴼ / 28ᴼ
2.06
20%
1023
weather icon

Подгорица

26ᴼ / 26ᴼ
2.06
34%
1024
weather icon

Букурешт

24ᴼ / 22ᴼ
3.13
35%
1026
weather icon

Будимпешта

28ᴼ / 26ᴼ
3.6
46%
1026
weather icon

Истанбул

24ᴼ / 24ᴼ
7.72
31%
1024
Currency

61.535

Currency

51.9943

Currency

70.894

Currency

34.5854

Currency

37.7485

Currency

65.593

Currency

7.32137

Currency

0.62474

Currency

0.3513

Currency

0.5226

Currency

1.25919

Currency

0.58976