
Скопје
22ᴼ /
22ᴼ



Кон крајот на месецов завршува лиценцата на „Лашко унион“ за производство на безалкохолните пијалоци Sola и Zala, поради што биле отпуштени 50 работници, а од 410 вработени, 170 ќе останат на работа во Љубљана. Пиварата „Лашко унион“, во јануари ги продаде брендовите Sola и Zala на словенечката компанија „Ника Бев“, зад која стои хрватската компанија „Станиќ Бевереџис“. Во согласност со договорот, на крајот на овој месец престанува лиценцното ...
Кон крајот на месецов завршува лиценцата на „Лашко унион“ за производство на безалкохолните пијалоци Sola и Zala, поради што биле отпуштени 50 работници, а од 410 вработени, 170 ќе останат на работа во Љубљана. Пиварата „Лашко унион“, во јануари ги продаде брендовите Sola и Zala на словенечката компанија „Ника Бев“, зад која стои хрватската компанија „Станиќ Бевереџис“. Во согласност со договорот, на крајот на овој месец престанува лиценцното ...
„Дијаџио“ и локалниот партнер „Малиќи“ се приклучија на трансформативниот проект за пошумување Боренка за да придонесат за обновување и зачувување на виталниот екосистем во Северна Македонија. Со засадување на 2000 садници во Берово, „Дијаџио“ и нивниот локален групацијата „Малиќи“ имаат позитивно влијание врз локалната заедница и животната средина во Северна Македонија Иницијативата е во согласност со сеопфатната програма за одржливост и ...
На 16. ноевмри „Персу“ го отвори дванаесеттиот маркет во Белград, како дел од својата малопродажна мрежа. Новоотворениот „Персу“ маркет се наоѓа на адреса „Душан Васиљев, 8“, ѝ нуди едноставен пристап на сите купувачи кои живеат во близина. Со својот модерен дизајн, широкиот асортиман на производи и пријатната атмосфера, овој маркет со сигурност ќе стане омилено одредиште на сите кои сакаат суПер понуда во градот, соошпштуваат од „Персу“. ...
Според најновите податоци, во изминатата година продажбата на веганските производи бележи пад, додека месото повторно се враќа на менито. Продажбата на алтернативите за месо е намалена за 13,6 % во текот на изминатата година, а побарувачката на веганските производи во Велика Британија бележи застој, бидејќи потрошувачите почесто се определуваат да купат месо. Компанијата која произведува вегански производи, „Бејонд мит“, минатата недела откри ...
По повод Светскиот ден на детето, компанијата „Имлек“ традиционално донира дел од своите производители во институциите за деца без родителска грижа. „Имлек“ донираше од чоколадното млеко Moja kravica на децата од Центарот за заштита на доенчиња, деца и младинци во Белград, СОС-детското село во Сремска Каменица, Прифатилиштето за деца и млади во Нови Сад, Домот за деца без родители „Споменак“ во Панчево и Домот за деца со посебни потреби ...
Хрватските производители на вино, минатата година оствариле вкупно 908,9 милони куни приход, што е пораст од 16,3 % во однос на претходната година, додека расходите им се зголемиле за 15,7 отсто,објавила Финансиската агенција (ФИНА). Во производството на вино од грозје лани работеле 275 претприемачи кои имале 1.376 вработени, што е за 3,2 отсто зголемување на бројот на вработени во однос на претходната година, покажуваат податоците од ...
„Ледо“ во 2024 година ќе инвестира во нова линија за сладоледот King, која ќе биде инсталирана во Загреб. Инвестицијата ќе изнесува над 4 милиони евра, со што двегодишниот инвестициски циклус на компанијата ќе надмине 10 милиони евра. Потврдена е и деновиве ја договараме новата линија на која ќе се произведува нашиот сладолед од премиум сегментот, пред се производите King, кои се продаваат во Јадранскиот регион, но и други производи. Се работи ...
„Ледо“ во 2024 година ќе инвестира во нова линија за сладоледот King, која ќе биде инсталирана во Загреб. Инвестицијата ќе изнесува над 4 милиони евра, со што двегодишниот инвестициски циклус на компанијата ќе надмине 10 милиони евра. Потврдена е и деновиве ја договараме новата линија на која ќе се произведува нашиот сладолед од премиум сегментот, пред се производите King, кои се продаваат во Јадранскиот регион, но и други производи. Се работи ...
Како лидер во винската индустрија, Винарската визба „Тиквеш“ продолжува со промоција и градење на винската култура и традиција. Во саботата се одржа Фестивалот на младо вино, што традиционално го организира ВВ „Тиквеш“, а годинава се одржува по 14-ти пат. Фестивалот на младо вино прерасна во престижен настан на кој присуствуваат голем број личности од јавниот живот, претставници на бизнис заедницата, соработници и партнери на „Тиквеш“ од земјата ...
Постои директна врска меѓу развојот на интерперсоналните вештини и самосвеста. Со проширувањето на самосвеста за силните страни и областите за личен развој, се формира внатрешна мотивација за развој на интерперсонални вештини. Внатрешната мотивација е важен двигател на личниот развој и имплицира дека самата личност препознава на што е корисно да се работи и ги препознава придобивките што таквиот развој ги има за неа Автор: Данијела Ѓуриќ, ...
Каде се изгубивме? Каде исчезна заедништвото во деловната средина, борбата „сите за еден, еден за сите“? Зошто толку се индивидуализиравме и се затворивме во себе? Автор: Емир Ганибеговиќ, emirgany@gmail.com Драги мои, Бев келнер. Бев и продавач на козметика од врата на врата. Бев и преведувач. Бев и лепач на постер-реклами на билбордите низ Сараево. Бев и... Сите овие работи ги правев на возраст од 16 до 25 години. Тогаш, кога бев со два ...
Автор: Антонио Зрилиќ, основач на компанијата „Логико“ Иако, денес, глобалните синџири на снабдување се екстремно сложени и кога дојде до дисрупција во форма на ковид-криза тие почнаа да пукаат во шевовите, од друга страна, можеме да ги објасниме со едноставна input-output споредба. Затоа слушаме сè повеќе приказни за моделирање на синџирот на снабдување преку различни ИТ-алатки, но и преку методи за планирање како што се сценарија и анализи ...
„Подравка“ во рамките на својата Стратегија за одржливо работење, потпиша договор со „Хрватски шуми“, за санација и обнова на шумите. По тој повод се засадени првите дабови садници на локацијата „Месарица-Плаво“, на чие засадување присуствуваа претседателите и членовите на Управните одбори на „Подравка“ и на „Хрватски шуми“. Во заедничкиот проект со „Хрватски шуми“ ќе ја осигураме санацијата и пошумувањето на подрачјата што се под нивна ...
„Лакталис МК“ денес прославија 26 години од формирањето на „Лакталис Мк Млекарница“(тогашна „Идеал-Шипка“) и 16 години од присуството на најголемата млечна индустрија „Лакталис Груп“ во Македонија. Благодарност до сите вработени кои во текот на изминатите години покажаа како се сака една компанија, несебично, секојдневно вложувајќи труд нашите производи да бидат најдобри и највкусни, на задоволство на потрошувачите ширум светот. Благодарност и ...
Денеска во Зеница, „Бинго“ отвори нов мини маркет, во населбата Брист. Во Босна и Херцеговина, во работата на компанијата се вклучени над 200 малопродажни објекти низ земјата, 65 ресторани, како и индустриски погоди од прехранбената, хемиската и градежната индустрија. Приходите на групацијата во 2022 година, изнесувале 1,7 милијарди км, што е за 17% повеќе од 2021 година, додека добивката изнесувала 125 милиони км, што во однос на преходната ...
„Херши“ го проширува својот асортиман во САД со претставувањето на новиот вкус на Kit Kat со вкус на крофна. Новиот вкус нуди чувство на свежо испечена крофна со мазен слој на млечно чоколадо на површината. Новиот вкус на Kit Kat со вкус на крофна е сладок додаток во нашиот асортиман со вкусови, а секој залак донесува ново искуство кое потсетува на свежо испечена крофна од вашата омилена пекара, изјави Алекс Кузиор, помошник бренд-менаџер за ...
„Ина“ ја отвори првата бензиска станица со новиот визуелен изглед, на автопатот Подравље ( Грушковље-Марибор) Ова е првата од 27-те станици на „ОМВ“-Словенија кои беа предмет на заедничката аквизиција на „Ина“ и на „МОЛ“, за кои беше планирано реновирање за да добијат нов изглед. Преуредувањето на сите продавници кои беа дел од аквизицијата се очекува да трае до април идната година. Исто така, компанијата за идната година планира да го прошири ...
„Веитрос“ инвестира во онлајн купувањето и испораката на своите купувачи преку користење на вештачка интелигенција. Британскиот ланец на маркети склучи партнерство со „Неткор Унбхд“, со што ќе имплементира пакет на алатки управувани од вештачка интелигенција, (AL) и ќе развие нови функции кои го подобруваат искуството за онлајн пребарување, а исто така ќе развива персонализирани искуства на клиентите. Во пракса, од новото партнерство се очекува ...
„Пепсико“ ќе инвестира над 200 милиони саудиски риали или околу 53,3 милиони долари во својата фабрика во Дамам. Како што соопштуваат од компанијата, оваа инвестиција има за цел да го зголеми вкупниот капацитет на објектот за да се задоволи растечката локална и извозна побарувачка за грицки. „Пепсико“ соопшти дека овој потег бил дел од нивниот цел во рамките на „Визија за Саудиска Арабија 2023“, преку која сака да го унапреди земјоделскиот ...
Еден од најпопуларните оброци во бистроата на „Икеа“, хот догот, сега компанијата го претстави во нова верзија, направен на растителна база. Новиот вегански хот дог, ќе им се придружи на виршлите и плескавиците од зеленчук, кои оваа компанија претходно ги лансира. Визијата на компанијата „Икеа“ е да создаде подобро секојдневие за што поголем број на луѓе. Кога е во прашање храната, се трудиме да ја оствариме нашата визија, така што на нашите ...
Традицијата на одбележување на Светскиот ден на квалитет и оваа година беше продолжена од страна на „Бимилк“ преку организирање „отворен ден“, односно отворање на вратите на својата фабрика за верните потрошувачи, студенти и за сите заинтересирани граѓани. Големиот број посетители кои ја посетија фабриката, имаа можност одблизу и директно од врвните професионалци да се запознаат со процесот на производство на млекото и млечните производи од ...
Хрватските фудбалски репрезентативци, Лука Модриќ и Доминик Ливаковиќ, се новите амбасадори на „Подравка“ кои ќе помагаат во промоција на брендовите Lino Lada и Čokolino. Капитенот на хрватската фудбалска репрезентација и освојувач на Златната топка во 2018 година, Модриќ, отсега ќе ја промовира Lino Lada, додека голманот на хрватската фудбалска репрезентација, Ливаковиќ ќе го промовира Čokolino. Со соработката на Доминик и Čokolino, сакаме да ...
Познатиот производител на чоколадо „Хотел Чоколат“, го прифати предлогот за купување од „Марс“ вреден 543 милиони фунти. „Хотел Чоколат“ е основана во 2004 година во северен Лондон и денеска има 126 продавници, како и кафулиња и ресторани. „Хотел Чоколат“ е бренд со силни долгорочни перспективи и овој договор ќе му овозможи понатамошен брз раст. Здружувањето на силите со „Марс“ ќе им донесат голема вредност на акционерите на нашите компании, но ...
Карфур“ се враќа на бугарскиот пазар, преку партнерство со компанијата „Ритејл & Мор“, која е компанија која нуди партнерства за франшиза за трговците на мало. Како што пренесуваат медиумите, компанијата била во преговори со неколку трговски синџири, меѓу кои бил и „Паркмарт холдинг“ кој поседува 20 продавници низ Бугарија. Доколку „Карфур“ постигне договор со „Паркмарт“, тогаш продавниците во наредните месеци ќе бидат преименувани во ...
Седумдесет и четири македонски и винарии и производители на храна ќе се најдат меѓу 600 излагачи од 30 земји на меѓународниот Саем за вино „Винска визија на Отворен Балкан“ и кулинарскиот спектакл „Фуд Вижн“ што од денеска до недела се одржуваат на Белградскиот саем. Најголем дел од винариите, дестилериите и гастрономските компании што ќе се претстават на саемот се од земјите членки на Отворен Балкан. Покрај 74 македонски претставници ќе има 260 ...
Во третиот квартал бруто домашниот производ (БДП) на Словенија пораснал за 1,1 отсто во однос на истиот период минатата година, објави Заводот за статистика. За девет месеци растот на годишно ниво е 1,3 отсто. Според сезонски прилагодените податоци, економската активност бележи пораст од 1,6 отсто на годишно ниво, додека во тримесечна споредба е намалена за 0,2 отсто, пренесува „Мина,“ повикувајќи се на „Сибиз“. Во третото тромесечје забележано ...
Денес во Белград е отворена новата продавница на „Лидл“ во рамките на реновираниот Сава центар. Оваа продавница на „Лидл“ се разликува од останатите поради тоа што Сава центарот е прогласен за јавно добро и со тоа беа потреби бројни специфични технички решенија и нестандарден изглед на продавницата, соопштуваат од компанијата и додаваат дека „Лидл“-Србија успеал да најде начин на прво место да ја стави функционалноста на продавницата и да им ...
Претставниците на „Меркатор“ вчера потпишаа договор за преземање на 100 отсто од уделот во „Енгротуш“ која управува со синџирот на маркети „Туш“. Меркатор“ потпиша договор за купување на 100 отсто од уделот во словенечкиот „Енгротуш“. Со потпишување на договор покрената е постапка за добивање на согласност од Агенцијата за пазарна конкуренција на Република Словенија, соопштуваат од групацијата „Фортенова“, пренесува „Јутарњи лист“. „Меркатор“ е ...
„Лидл“ го намали отпадот од храна за речиси 43% сметано од 2016 година и е на пат да ја постигне целта за намалување од 50 % до 2030 година. Компанијата на 13 ноември го објави извештајот „Добра храна“, во кој се ажурира напредокот кон исполнувањето на нејзините клучни цели за животната средина. За да го ограничи отпадокот од храна, „Лидл“ обезбеди над 6 милиони оброци во добротворни цели во 2022 година и спречи фрлање на над 9000 тони, преку ...