Скопје
                                    10ᴼ /
                                    10ᴼ
                                
                                Компанијата „Хофер“ го зајакна својот возен парк со два нови 100% електрични камиони, кои веќе за време на летниот пробен период доставуваа производи до продавниците низ цела Словенија. Новите електрични товарни возила Mercedes-Benz eActros 600 можат да ги вршат истите задачи како и другите класични товарни возила со дизел погон, бидејќи можат да работат 24 часа дневно, истакнуваат од компанијата, додавајќи дека се особено ефикасни при ноќните ...
На 30 октомври, во „Александар Палас“ ќе се одржи најзначајниот трговски настан на годината 11 FMCG Summit. Настанот ќе ги обедини водечките професионалци, компании и експерти од трговскиот, дистрибутивниот и производствениот сектор на едно место и ќе отвори можности и решенија за иднината на FMCG индустријата. Инспиративната агенда годинава носи ексклузивни истражувања, практични увиди и идеи кои ќе донесат промени во деловното работење. Врвни ...
На улицата Свиљачка бр. 37 свечено беше отворена нова продавница на втората продавница на „Кауфланд“ во Осиејек, а педесет и прва низ Хрватска. На големото отворање бројни купувачи беа пречекани со пригодни попусти, подароци и промотивни акции. Новиот продажен објект се простира на повеќе од 2.500 квадратни метри продажен простор, а на располагање на купувачите се 171 паркинг место, вклучително и полнач за електрични автомобили. Модерно ...
На подрачјето на Националниот парк „Уна“ се засадија 2.500 нови садници од смрча и горски јавор, со што се продолжи иницијативата на компанијата „Нестле“ под името „Чиста уметност“. Оваа есен садењето опфати три локации: Горјевац-Голема пољана, Мартин Брод-Лучица и Ќелии-Широка коса, со цел обновување на природните живеалишта и зачувување на богатата биолошка разновидност на овој единствен парк. На акцијата за садење се приклучија 150 учесници, ...
Главните германски синџири на дрогерии, вклучувајќи ги dm и „Росман“, стануваат сè повлијателни играчи во секторите на храна и сродни производи. Нивниот брз раст во овие категории веќе ги надминува традиционалните малопродажни канали, пренесува „Плма“. За дрогериите, диверзификацијата се покажува како клучна стратегија. Додека побарувачката за традиционални категории како детергенти и средства за чистење стагнира, растот во сегментите на храна, ...
„Моноприкс“ и „Амазон“ го проширија своето партнерство за достава во Франција, додавајќи 22 нови градови во својата мрежа на услуги, известува магазинот „Есм“. Во рамките на новото проширување, партнерите нудат и три попусти од по 20 евра за секоја купување над 80 евра. Со ова проширување, „Моноприкс“ го зајакнува своето присуство кај француските потрошувачи, правејќи ја својата понуда достапна секаде, како во продавниците, така и преку ...
„Кооп једнота“ е несомнено локален херој на словачката малопродажба. Иако останува вкоренет во помалите, селски продавници „Потравини“, овој трговец постепено преминува кон современ формат на супермаркети, фокусирани на технологија и практичност. Благодарение на пионерските 24/7 хибридни продавници, „Кооп“ покажува дека традицијата и иновацијата можат да постојат рамо до рамо. Автор: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар „Кооп ...
Цигарите со филтер и електронските цигари наскоро може да станат историја во Европската Унија, бидејќи Советот на ЕУ има намера да го следи предлогот на Светската здравствена организација (СЗО) и планира нивна забрана, пишува австрискиот дневен весник „Хеуте“. Во нацрт-резолуцијата на Советот на ЕУ, во која весникот имал увид, се наведува дека „забраната за производство, увоз, дистрибуција и продажба на цигари со филтер би дала значителен ...
„Унилевер“ ги објави плановите за продажба на брендот Kate Somerville на компанијата „Рер бјути брендс“, вклучувајќи ги производите за нега на кожа, нега на тело, како и клиниката лоцирана на Мелроуз Плејс во Лос Анџелес. Во текот на изминатите 18 месеци, тимот вложи значителни напори за забрзување на трансформацијата на брендот Kate Somerville. Додека брендот започнува ново поглавје, веруваме дека неговиот понатамошен раст и успех ќе бидат ...
Групацијата „Бинго“ потпиша договор за донација во износ од 400.000 конвертибилни марки (204.525) за изградба на првата сигурна куќа во Требиње, која ќе обезбеди засолниште за жени и деца, жртви на семејно насилство од подрачјето на Источна Херцеговина. Договорот го потпишаа Љиљана Куносиќ, генерален директор на групацијата „Бинго“ и Мирко Ќуриќ, градоначалник на Требиње. Со денешната донација за изградба на првата сигурна куќа во Требиње го ...
Компанијата „Пепсико“ пријави раст на приходите во третиот квартал од финансиската 2025 година од 2,6%, достигнувајќи 23,94 милијарди долари. На органска основа, основните приходи во третиот квартал пораснале за 1,3%, додека во првите девет месеци пораснале за 1,5%. Пријавената заработка по акција во овој период изнесуваше 1,90 долари, што е пораст од 11% во споредба со истиот период минатата година, додека основната заработка по акција порасна ...
Повеќето луѓе во Германија не сакаат вештачка интелигенција (ВИ) да го извршува купувањето наместо нив, а само 9% од испитаниците можат да замислат дека користат агент за купување кој го анализира нивното однесување при купување и автоматски повторно ги нарачува потребни намирници или производи за лична хигиена. Одбивноста кон ВИ купувачите ја покажа на репрезентативна анкета спроведена од агенцијата „Југов“ по нарачка на агенцијата „дпа“. ...
„Кам“, македонскиот број еден, вчера го прослави 30-годишниот јубилеј со свечен настан во Кисела Вода, на кој присуствуваа голем број граѓани кои уживаа во македонска музика и домашни производи. Настанот започна со отворање на нов 86. маркет во големото семејство на „Кам“, кој воедно е еден од најголемите, со површина од 870 метри квадратни и проширен асортиман производи со висок квалитет, по ниски цени. Се наоѓа на улицата Христо Татарчев број ...
Секојдневно сме соочени со парадоксот што се случува на малопродажниот пазар: потрошувачите очекуваат да имаат сè поголем избор, а истовремено бараат ниски цени, квалитет и достапност. Со проширувањето на категориите и зголемувањето на бројот на производи, производителите, трговците на големо и малопродажбата се соочуваат со сериозен предизвик како да обезбедат ефикасна аналитика и уште поефикасна дистрибуција. Пишува: Бранко Азески, претседател ...
Денеска започна со работа новиот „Кам“ маркет во К-Ритејл во Кисела Вода. На површина од 870 м², со дури 150 паркинг места , новиот маркет нуди пространо и удобно пазарење со проширен асортиман по секогаш пристапни цени. Во новиот „Кам“ маркет ќе пронајдете: млечни и месни деликатеси, свежо овошје и зеленчук, свежо подготвени печива и печено пиле, богат асортиман на пијалаци, хемија и уште многу повеќе! Отворањето го одбележавме со голема ...
Групацијата „Жапка“ ја ажурираше својата стратегија за да го одрази забрзаниот развој на мрежата и јасната определба за распределба на профитот. Групацијата сега планира да отвори повеќе од 1.300 нови продавници годишно во периодот од 2025 до 2028 година, во споредба со претходната прогноза од 1.300 во 2025 и 1.000 во наредните години. До крајот на 2028 година, „Жапка“ има за цел да оперира со околу 16.000 продавници, што е приближно 1.500 ...
„Пепсико“ соопшти дека Стив Шмит е именуван за нов извршен потпретседател и финансиски директор на компанијата, со стапување на функцијата на 10 ноември 2025 година. Шмит во „Пепсико“ доаѓа од „Волмарт“, каде што моментално ја извршува функцијата извршен потпретседател и финансиски директор за САД. Во „Волмарт“ се приклучил во 2016 година и оттогаш извршувал повеќе раководни улоги во секторите за е-трговија и малопродажба. Тој одиграл значајна ...
Вредноста на хрватскиот извоз во првите осум месеци од оваа година изнесувала 16,2 милијарди евра, што претставува зголемување од 4,6 % во однос на истиот период од минатата година. Во истиот период, увозот достигнал 29,3 милијарди евра, што е раст од 2,9 %, покажуваат првичните податоци на Државниот завод за статистика (ДЗС). Како резултат на тоа, надворешно трговскиот дефицит изнесува 13,1 милијарда евра, а покриеноста на увозот со извоз е ...
„Витаминка“ АД Прилеп соопшти дека официјално го започна процесот на воведување на ЕСГ (Environmental, Social, Governance) преку ВСМЕ рамката на репортирање, која ги обединува заложбите на компанијата за одржлив раст, општествена одговорност и транспарентно корпоративно управување. До крајот на април 2026 година ќе биде подготвен првиот ЕСГ извештај на „Витаминка“, со кој ќе ги прикажеме нашите активности и цели за одржливо работење во сите ...
Литванскиот трговски синџир „Ики“ одлучи да ги затвори сите свои автономни продавници, кои работеа без персонал и беа опремени со технологија за самостојно купување. Компанијата потврди дека концептот, иако иновативен, не ги исполнил очекувањата во однос на одржливост и исплатливост на долг рок. Автономните продавници, кои биле отворени како пилот-проекти, беа дел од напорите на „Ики“ да ги тестира новите трендови во малопродажбата, вклучувајќи ...
„Тинекс“ кој е еден од најголемите и најпрепознатливи малопродажни синџири во Македонија, секогаш ја става довербата на потрошувачите и квалитетот на услугата во фокус. Компанијата, која со своите маркети е присутна низ повеќе градови и секојдневно ја снабдува македонската трпеза со свежи и внимателно селектирани производи, постојано вложува во иновации и модернизација. Во таа насока, „Тинекс“ ја претставува својата нова мобилна апликација, ...
Свечено беше отворена првата на продавница на „Лидл“ во Шид, на адреса Сремски фронт 1А. Со ова отворање, „Лидл“ го прошири своето оперативно работење на вкупно 47 градови во Србија, а новата продавница е 81. во државата. Во новиот објект, потрошувачите ќе имаат на располагање и самоуслужни каси, со што се овозможува побрзо и поедноставно купување. Со отворањето на нашата прва продавница во Шид сакаме на локалната заедница да ѝ го приближиме ...
Синџирот супермаркети „Шпар“ - Холандија ќе укине повеќе од педесет работни места во своето седиште во Валвејк. Мерката ќе ги засегне и менаџерските и оперативните позиции, но нема да влијае врз вработените во продавниците и дистрибутивниот центар. Во изминатите години, „Шпар“ значително инвестираше во своите над 400 продавници, но сега тие се соочуваат со предизвици како забраната за продажба на тутун, како и растечките трошоци за енергија и ...
Трговскиот синџир „Алди“ ќе воведе специјализирани зони за производи со намалени цени во сите свои продавници низ Обединетото Кралство. Целта е да им се олесни на потрошувачите пронаоѓањето на свежа храна по намалени цени, додека истовремено со тоа се намалува отпадот од храна. Новите, јасно обележани зони ќе вклучуваат намалени производи како леб, овошје, зеленчук и други свежи артикли кои се приближуваат до датумот на употреба. Производите ќе ...
Францускиот синџир на супермаркети „Е. Леклер“ од сега нуди и достава на производи до домовите на потрошувачите во Белгија. Неколку продавници во северна Франција неодамна почнаа да ја нудат оваа услуга за купувачите во соседните региони Ено и Монс. Од трговскиот синџир објавија на социјалните мрежи дека купувачите во белгиските погранични градови Монс и регионот Ено сега можат да нарачаат достава на производи од „Е. Леклер“директно до своите ...
Синџирот супермаркети „Шпар“ - Холандија ќе укине повеќе од педесет работни места во своето седиште во Валејк. Мерката ќе ги засегне и менаџерските и оперативните позиции, но нема да влијае врз вработените во продавниците и дистрибутивниот центар. Во изминатите години, „Шпар“ значително инвестираше во своите над 400 продавници, но сега тие се соочуваат со предизвици како забраната за продажба на тутун, како и растечките трошоци за енергија и ...
Трговски синџир „Ошан“ ја лансираше новата линија производи под името „Ошан региони на Русија“, со цел да ја прикаже гастрономијата и мозаикот на вкусови на земјата. Така, купувачите на „Ашан“ можат да пробаат вистински калининградски марципан во Самара или сушена астраханска црвеноперка во Новосибирск. Линијата на производи вклучува 18 артикли, меѓу кои се, покрај другото, калининградски марципан, сушена риба од Астрахан и сибирски кедрови ...
Неодамна прочитав за еден вработен, кој бил, според него, неправедно избркан и решил да им „се одмазди“ на поранешните шефови. Но наместо класични критики, тој започнал насекаде да објавува дека компанијата е “совршено место за работа” – огромни плати и одлични бенефиции. Еден куп невистини. Луѓето поверувале, се пријавиле, се вработиле… и брзо сфатиле дека очекувањата и реалноста немаат никаква врска. Резултатот? Масовни заминувања и лавина ...
Компанијата „Карслберг“ ќе инвестира 20 милиони фунти во нова линија за пакување безалкохолни пијалаци во лименки и проширување на фабриката во Рагби, со што ќе се отворат над 30 нови работни места, а вкупните инвестиции на оваа локација во последните пет години ќе ја надминат сумата од 60 милиони фунти. Новата линија значително ќе ги зголеми производствените капацитети, со што вкупниот број линии за пакување во лименки ќе се зголеми на десет, а ...
Компанијата „Карслберг“ ќе инвестира 20 милиони фунти во нова линија за пакување безалкохолни пијалаци во лименки и проширување на фабриката во Рагби, со што ќе се отворат над 30 нови работни места, а вкупните инвестиции на оваа локација во последните пет години ќе ја надминат сумата од 60 милиони фунти. Новата линија значително ќе ги зголеми производствените капацитети, со што вкупниот број линии за пакување во лименки ќе се зголеми на десет, а ...