Скопје
3ᴼ /
3ᴼ
Производите на приватните трговски марки континуирано го зголемуваат својот удел на пазарот во Португалија уште од 2011 година, а во 2024 година учествуваат со 47% од продажбата во прехранбениот сектор, што претставува раст во однос на 45,2% од претходната година. Оваа бројка, во вредност од 8,6 милијарди евра, претставува најголем удел во најмалку последните 14 години, според податоците на Националниот институт за статистика. Воедно укажува ...
Словенечките трговци во текот на минатата година оствариле приходи од вкупно 4,4 милијарди евра , што е за пет отсто повеќе во однос на претходната година, но сите забележале пониска добивка. Растот на приходите е забавен, додека пазарните притисоци, зголемувањето на трошоците и падот на маржите влијаеле врз профитабилноста. Најголем раст на приходите, втора година по ред, остварил „Шпар“ (+6,1%), кој воедно во малопродажбата го престигна ...
Храната во Македонија е најевтина во цела Европа. Според најновите податоци на „Евростат“, разликите во цените на храната низ Европа се значајни, одредени земји нудат најповолни цени, додека во други купувањето најмногу го оптоварува семејниот буџет. Храната е еден од најголемите трошоци за европските домаќинства, со просек од 11,9% во ЕУ, додека во Романија достигнува 20%. Цените се според индексот на „Евростат“, каде што просечната цена на ...
Храната во Македонија е најевтина во цела Европа. Според најновите податоци на „Евростат“, разликите во цените на храната низ Европа се значајни, одредени земји нудат најповолни цени, додека во други купувањето најмногу го оптоварува семејниот буџет. Храната е еден од најголемите трошоци за европските домаќинства, со просек од 11,9% во ЕУ, додека во Романија достигнува 20%. Цените се според индексот на „Евростат“, каде што просечната цена на ...
Инспекциските служби на Агенција за храна и ветеринарство (АХВ), на граничниот премин Ќафасан, спречија увоз на над 26 тони замрзнат пилешки батак без коска поради неисполнување на условите за увоз. Пратката со 2167 пакувања по 12 килограми замрзнато пилешко месо, по донесеното Решение за забрана за увоз од официјалните ветеринари на АХВ, вратена е во земјата извозник - Бразил. Забраната за увоз е изречена бидејќи пратката била во спротивност со ...
Не треба да е само маркетиншка иницијатива, туку долгорочна развојна политика насочена кон зајакнување на националната економија преку зголемување на домашното производство и намалување на увозната зависност. Пишува: Бранко Азески, претседател на Стопанската комора на Северна Македонија и генерален извршен директор на „ГС1 Македонија“ Кампањата „Македонско најдобро“, чија цел е да ја подигне свеста на македонскиот потрошувач дека со купување ...
Во обид да ја обезбеди иднината на својот синџир на снабдување со ориз и да ги поддржи земјоделските заедници кои се соочуваат со последиците од климатските промени, „Марс фуд & нутришн“, производител на брендови како Ben's Original, Tasty Bite и Seeds of Change, најави инвестиција од 20 милиони долари во одржливо набавување на ориз во текот на следната декада. Оваа инвестиција, која ќе се реализира преку новата платформа на „Марс“ - ...
Кампањата „Заедно за топол дом, љубов и грижа за секое дете“ што „Витаминка“ ја реализираше преку Stobi Filps, успешно заврши и резултираше со донација од 1.000.000 денари за СОС Детско село. Средствата ќе бидат искористени за Советувалиште за психолошка поддршка и специјална едукација со рехабилитација на СОС Детско село. Благодарение на поддршката од граѓаните за акцијата со која од секој купен Stobi Flips се издвојуваше дел, со собраните ...
На плоштадот Поеларт во Брисел, „Карфур“ во рамки на Божиќниот пазар, премиерно го претстави „Д Бокс“ својот прв мобилен маркет на простор помал од 50 м ². Концептот е смислен така што на посетителите им нуди повеќе од обично купување, па покрај основната понуда, тие можат да уживаат и во топли напитоци и слатки вкусови. „Д Бокс“ ќе биде отворен до 4 јануари 2026 година. Оваа привремена инсталација е составена од модуларни контејнери што се ...
Отворена е нова продавница на „Идеа“ во Даниловград на улица Баја Секулиќ. Модерниот објект со површина од 347 квадратни метри е осмислен така што купувањето да биде брзо, едноставно и прегледно. Како што наведуваат од компанијата, продавницата нуди внимателно одбрани производи и разновидна понуда, со посебно истакнати сектори за свежо месо и деликатеси, пекара со секојдневно свежо печен леб и печива, како и богата понуда на овошје и зеленчук. ...
Заменик-министерот за економија и труд, Марјан Ристески зеде учество на панел дискусија со наслов „Бизнис и Млади“ која се одржа во рамки на Саемот на бизниси од Пелагонискиот регион „ПЕЛО ФОРУМ 2025“ во Битола. На панел-дискусијата претставници од здруженијата на млади, бизнис секторот, државни и локални институции дискутира за поголемо вклучување на младите во стопанските текови во Пелагонискиот регион, како и предизвиците со кои се соочуваат ...
Директорката на Централниот регистар, Анита Стамнова, денеска соопшти дека во земјава се активни околу 80.000 компании, а за 40 отсто бил зголемен бројот на оние кои поднесуваат електронски сметки. Според Стамнова, сѐ помала е тендензијата на бизнисот за работање со документи во хартиена форма. Имаме зголемување на бројот на отворени, наспроти затворени компании. Евидентен е интересот кај бизнисот за дигитализирано, електронско работење, ...
„Анхајзер Буш“ ги објави планови за преземање на мнозински удел во компанијата „Битбокс“, една од најбрзорастечките брендови во категоријата RTD (Ready To Drink). Како што компанијата наведува на својот официјален сајт, ќе преземе 85% удел во „Битбокс“ за максимална купопродажна цена од околу 490 милиони долари, со можност да се премине на 100% сопственост по пет години, според однапред утврдена формула. Трансакцијата подразбира регулаторно ...
Извозот на Кина во ноември веројатно повторно преминал во раст по неочекуваниот пад во октомври, бидејќи производителите побрзале да ја испорачаат стоката користејќи го новото примирје во царинската војна со САД. По договорот постигнат кон крајот на октомври, по наглото зголемување на тензиите меѓу двете најголеми светски економии, Доналд Трамп и Си Џинпинг се согласија да ги намалат царините и да паузираат со дополнителни мерки. Поради тоа се ...
„Амазон“ најави удвојување на своите инвестиции во Индија. Во сите свои активности во Индија, компанијата планира до 2030 година да инвестира повеќе од 35 милијарди долари (30,1 милијарда евра), откако досега веќе вложиле речиси 40 милијарди долари, пренесе француската агенција „АФП“. Целта е да се зголеми извозот, да се отворат нови работни места и да се инвестира во вештачка интелигенција во најнаселената земја во светот, соопшти „Амазон“. ...
Според податоците на „Алианз Трејд“, во последните десет години во Германија најмногу компании пропаднале од малопродажниот сектор. Од август 2024 до август годинава, во стечајна постапка влегле 2.490 компании од малопродажниот сектор. Гијом Дејеан, аналитичар во „Алианз“, оценува дека консолидирањето на домашниот пазар на малопродажба ќе продолжи, но со побавно темпо. Трендот на забавување стана видлив во последните месеци, додаде тој. На ...
Компанијата „Лидл“ - Србија најави отворање на втора продавница во Смедерево, на адреса Црвена армија, 64џ. Првата продавница „Лидл“ во Смедерево беше отворена во 2018 година, на самиот почеток на нашето работење во Србија. Во текот на претходните седум години, внимателно ги слушавме потребите на потрошувачите, а отворањето на втората продавница во овој град е потврда на довербата што секојдневни ни ја укажуваат купувачите, изјави Марија Којиќ, ...
„Арла“ ќе инвестира скоро 70 милиони шведски круни (шест милиони евра) во својата млекарница во Фалкенберг за да ја прошири производството на свежо сирење Keso, пренесува „Фудбев“. Фабриката во Фалкенберг произведува околу 60 видови сирење за шведскиот и меѓународниот пазар, од декември 2024 година работи без фосилни горива и годишно преработува околу 130 милиони килограми млеко од локални фарми. Во фабриката се вработени околу 130 лица. ...
Националната платформа за следење на цени во трговските синџири е достапна за сите граѓани на Србија, овозможувајќи јасен увид во неделните ценовници на 27 малопродажни синџири опфатени со Уредбата за посебни услови во трговијата. Преку платформата, потрошувачите можат да го следат движењето на цените во текот на времето, да ги споредуваат понудите на различни трговци и полесно да ги најдат најповолните производи, што претставува важен чекор кон ...
Трговскиот синџир „Фама“ од Випава отвори нов логистички центар во индустриската зона Гојаче со површина поголема од 4.000 квадратни метри, кој ќе ги снабдува купувачите на приморјето и низ Словенија. Компанијата моментално има 135 вработени, од кои 35 во логистичкиот центар, а 100 во продавниците и управата. Се очекува оваа година да ја завршат со околу 30 милиони евра приходи, а за оваа инвестиција се предвидени 550.000 евра. Логистичкиот ...
Од 1 јануари стартува пилот фазата за проектот е-фактура со којшто ќе се минимизира ризикот од злоупотреби и фиктивни фактури, најавува директорката на Управата за јавни приходи (УЈП) Елена Петрова. Петрова денеска во дискусија на панелот „Дигитална трансформација на јавниот сектор“ на третата годишна конференција за дигитализација на АмЧам, рече дека е избран модел со модерно решение усогласено со меѓународни стандарди и барања, кое за ...
Од 1 јануари стартува пилот фазата за проектот е-фактура со којшто ќе се минимизира ризикот од злоупотреби и фиктивни фактури, најавува директорката на Управата за јавни приходи (УЈП) Елена Петрова. Петрова денеска во дискусија на панелот „Дигитална трансформација на јавниот сектор“ на третата годишна конференција за дигитализација на АмЧам, рече дека е избран модел со модерно решение усогласено со меѓународни стандарди и барања, кое за ...
Компанијата Wolt, која во Македонија почна со работа од први април годинава, го објави својот Извештај за алгоритамска транспарентност, кој открива како технологијата зад апликацијата го обликува секојдневното корисничко искуство, ги поддржува партнерите и луѓето за достава и поставува високи стандарди за одговорно користење на вештачката интелигенција. Извештајот за 2025 година покажува напредок во персонализацијата и ефикасноста на услугите на ...
Празничната сезона е време за радост, подароци и вкусни моменти со најблиските. За вашето празнично пазарување да биде уште поедноставно и поубаво, „Тинекс“, заедно со мрежата на „Конто“ маркети„ и Mastercard, подготвија посебна кампања што ќе ви овозможи брзо, практично и иновативно пазарување – токму онака како што заслужуваат празниците. Со посветеност на постојано подобрување на купувачкото искуство, „Тинекс“ инвестира во модерни решенија за ...
Виртуелните купувачки агенти (ВИ-агенти) веќе одлучуваат што ќе купуваат потрошувачите. За трговците, успехот во овој контекст значи нивната продавница секогаш да биде првиот избор за тие агенти. Извор: „Керни“, www.co.kearney.com Купувањето без вистинско пазарење е веќе тука. Потрошувачите им ја префрлаат задачата да одберат и да купат производи на ВИ-агентите – тие предвидуваат потреби, споредуваат опции на повеќе платформи и го завршуваат ...
„Теско“ ги прераспределува продажните зони во своите големи хипермаркети со цел да ја зајакне релевантноста на овој формат. Сезонскиот непрехранбен асортиман има клучна улога во привлекувањето купувачи и поттикнувањето импулсивна куповина. Трговецот ја применува успешната британска стратегија на вредност, секојдневно ниски цени и ексклузивни „Клубкард“ понуди и на словачкиот пазар. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Додека ...
Европската унија ги зголеми стандардите за производство на џемови и мармалади, така што купувачите наскоро ќе можат да најдат производи со значително поголема содржина на овошје на полиците на трговските синџири. Наместо досегашните 35 проценти, производителите ќе мора да користат најмалку 45 проценти овошје во обичните џемови. Барањата за екстра џемовите се уште построги, наместо 45 проценти, отсега ќе треба да се додава најмалку 50 проценти ...
Европската комисија ја одобри понудата од 36 милијарди долари (30,90 милијарди евра) на компанијата „Марс“ за преземање на компанијата „Келанова“, беше откако во јуни беше покрената детална истрага за преземањето поради загриженост во врска со конкуренцијата. Како што пренесува „Ројтерс“, Комисијата заклучила дека предложената трансакција нема да предизвика загриженост за конкуренцијата во Европскиот економски простор. Преземањето на „Келанова“ ...
„Теско“ ги прераспределува продажните зони во своите големи хипермаркети со цел да ја зајакне релевантноста на овој формат. Сезонскиот непрехранбен асортиман има клучна улога во привлекувањето купувачи и поттикнувањето импулсивна куповина. Трговецот ја применува успешната британска стратегија на вредност, секојдневно ниски цени и ексклузивни „Клубкард“ понуди и на словачкиот пазар. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Додека ...
Првиот пробиотски јогурт на домашниот пазар Balans + ја препознава клучната улога на младите лекари во едукацијата за здрави навики. Balans +, како бренд кој долги години ја промовира важноста на здравите навики и грижата за целокупното здравје, оваа година го поддржи меѓународниот Симпозиум на млади лекари, настан што обедини повеќе од 150 млади доктори од земјава и угледни медицински предавачи. Симпозиумот понуди богата програма исполнета со ...