„Споредувајќи ги првите пет месеци од 2024 година со првите пет месеци од 2025 година во делот на извозот, бележиме раст над 50 проценти. Во апсолутна бројка тоа е околу 57 милиони евра, што е сериозен раст. Овој раст значи дека успеваме домашните земјоделски производи да ги промовираме и надвор од границите на државата, што во иднина ќе значи враќање на тоа што Македонија некогаш била да ги задоволува домашните потреби, но и да извезува. ...

Сериозен раст од 50 отсто на извозот на земјоделски производи е забележан во првите пет месеци од оваа година, а тоа според министерот за земјоделство Цветан Трипуновски било јасен показател дека земјоделските политики се движат во вистинска насока и дека во иднина земјата не само што ќе ги задоволува домашните потреби, туку и ќе го зголемува извозот. Препорачано – Споредувајќи ги првите пет месеци од 2024 година со првите пет месеци од 2025 ...

Денеска објавените статистички податоци за извозот на земјоделски производи се јасен показател дека земјоделските политики се движат во вистинска насока и дека во иднина земјата не само што ќе ги задоволува домашните потреби, туку и ќе го зголемува извозот, вели министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство, Цветан Трипуновски. – Споредувајќи ги првите 5 месеци од 2024 година со првите 5 месеци од 2025 година во делот на извозот ...

Добивај вести на Viber „Македонско најдобро“ е новата кампања преку која Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ќе се обиде да го зајакне и зголеми производството на домашни земјоделски производи, да ја подигне свеста за квалитетот и автентичноста на овие производи и да обезбеди полесен пристап на граѓаните до овие производи. Кампањата започнува со видео запис којшто денеска беше промовиран од страна на министерот за ...

„Македонско најдобро“ е новата кампања преку која Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ќе се обиде да го зајакне и зголеми производството на домашни земјоделски производи, да ја подигне свеста за квалитетот и автентичноста на овие производи и да обезбеди полесен пристап на граѓаните до овие производи. Кампањата започнува со видео запис којшто денеска беше промовиран од страна на министерот за земјоделство, шумарство и ...

„Македонско најдобро“ е новата кампања преку која Министерството за земјоделство, шумарство и водостопанство ќе се обиде да го зајакне и зголеми производството на домашни земјоделски производи, да ја подигне свеста за квалитетот и автентичноста на овие производи и да обезбеди полесен пристап на граѓаните до овие производи. Кампањата започнува со видео запис којшто денеска беше промовиран од страна на министерот за земјоделство, шумарство и ...

Министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство Цветан Трипуновски смета дека денеска објавените статистички податоци за извозот на земјоделски производи се јасен показател дека земјоделските политики се движат во вистинска насока и дека во иднина земјата не само што ќе ги задоволува домашните потреби, туку и ќе го зголемува извозот. Препорачано – Споредувајќи ги првите пет месеци од 2024 година со првите пет месеци од 2025 година во ...