
Скопје
13ᴼ /
13ᴼ



На улицата „Петар Прлја“ во Подгорица е отворен нов супермаркет на „Воли“ Објектот е на површина од 700 квадратни метри, нуди над 5.000 артикли, меѓу кои се издвојува асортиманот на приватната трговска марка на компанијата IzVOLITE. Супермаркетот поседува и пекарница, деликатеси, како и посебно одделние за свежо овошје и зеленчук. Маркетот дише во посебна атмосфера. Бевме инспирирани од духот на старата Подгорица и автентичноста на Стар варош, ...
Компанијата со седиште во Швајцарија објави органски пораст на нето-продажбите од 12,6% во првиот квартал, на 2,22 милијарди евра, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите за пораст од 9,5%. Обемот на органска продажба се зголеми за 1,8% во овој период, поттикнат од добрите перформанси на пазарите во развој и растење, објави компанијата. Органските нето приходи од продажба на пазарите во развој се зголемени за 19%, додека на пазарите во ...
Со цел да се истакне големото значење за заштитата на пчелите и биодиверзитетот во Босна и Херцеговина, „Нелт група“ и „Монделез Интернешнл“ го покренаа проектот „Спас за пчелите, за доброто на сите“ Со воспоставување соработка со Сојузот на пчелари на Федерацијата Босна и Херцеговина и Здружението на пчелари на Република Српска, иницијаторите на проектот планираат да обезбедат 10.000 садници липа, костен, дива цреша, унгарски багрем, лаванда и ...
Мајонезот на „Звијезда“ втора година по ред е на првото место на листата на „Брендскор“ во Хрватска, а тоа го потврдува истражувањето на „Ипсос брендплус“. Според истражувањето мајонезот на „Звијезда“ го освоил првото место во изборот од 1.456 брендови. Покрај тоа, во топ 10 брендови на хрватскиот пазар биле уште три производи од „Звијезда“, соопштува компанијата преку својот профил на „Линкедин“. Односно, на второто место е сончогледовото ...
За да ја задоволи потрошувачката за премиум кафе, „Нестле“ го лансира Nespresso на индискиот пазар. На потрошувачите во Индија, кафето Nespresso ќе им биде достапно онлајн, а покрај тоа компанијата во следниот период планира да отвори две продавници во Делхи. Nespresso веќе 40 години е посветено во унапредување на искуството со кафето преку својот препознатлив вкус и одржливост. Од 2011 година од Индија го набавуваме зеленото кафе и возбуден ...
Со раст на оперативните приходи од 25%, на обемот на инвестиции и на добивката во првото тримесечје споредено со истиот период минатата година, „Реплек АД“ продолжи со успех да го реализира бизнис планот за 2024 година и својата долгорочна развојна стратегија која се темели на зголемување на продажбата на странските и на домашниот пазар, на иновациите во портфолиото на производи, како и на значителни вложувања во технолошкиот напредок и во ...
Во пресрет на Велигден, „Имлек“ традиционално донираше производи за штитениците од Прифатлиштето за деца – Белград, „СОС Детско село“ – Сремска Каменица, Центарот за заштита на доенчиња и за задружението „Витези на насмевката“ – Нови САД. Велигденската традиција на кршење на јајца ќе се дополнува со пакетчиња млечни производи со чоколадно млеко Moja kravica, чоколадно млеко – чоко карамел Moja kravica, милкшејк Moja kravica со вкус на шумски ...
Трговскиот синџир „Певекс“ започна со изградба на својот продажен Центар во Забок. Градежните активности кои ќе чинат шест милиони евра, ќе ги извршува компанијата „МДК градежник“, чиј директор, Крунослав Павлиниќ потпиша договор со претседателот на управата на „Певекс“, Крешимир Бубало. Нашиот инвестициски циклус оди со посакуваната динамика, а експанзијата на компанијата како развојна стратегија го вклучува понатамошниот раст, како органски ...
Во пресрет на промајските и велигденските празници, компанијата „Меркатор – С“ лансира кампања по името „МЕСтО за сите“. Целта на кампањата е да се истакнат над 80 артикли од месо , меѓу кои и пилешкото органско месо, јунешкото месо и риби, кои можат да се најдат во „Идеа“, „Рода“ и продавниците на „Меркатор“ низ Србија. Како што истакнуваат од компанијата, месото, како што е јунешкото месо од Колубарскиот округ, до продавниците доаѓа од ...
Како дел од инвестициjата вредна 75 милиони долари, „Кампари груп“ ја отвори новата линија за флашињање на Aperol, во рамките на својата фабрика „Ново лигуре“ во Италија. Групацијата соопшти дека за оваа линија биле додадени дополнители 6.500 квадратни метри на посточеката локација која е на површина од 60.700 квадратни метри, како фаза која е неопходна за меѓународниот развој на компанијата. Во последната деценија, побарувачката за овај ...
Од 1.мај во Србија ќе започне да се применуваат новите акцизи за горивата, биогоривата, акохолот, никотнските производи, кафето и природниот гас за крајна потрошувачка, кои се во согласност со годишниот износ на потрошувачките цени за 2023 година. Како што е објавено во Службениот весник, акцизита на дериватите на течна нафта и гас од мај за течниот гас ќе бидат 52,49 динари, 62, 54 динари по литар за биогориво и биотечност, 67,22 динари по ...
Според единечниот биланс на успех на „Алкалоид“, во периодот јануари – март 2024 година продажбите достигнуваат 3.419.742.486 денари, што е за 10 % повеќе во споредба со истиот период од минатата година. Вкупните консолидирани продажби, пак, достигнуваат 4.925.260.049 денари, што е за 13 % повеќе во споредба со истиот период од минатата година. Консолидираните продажби остварени на домашниот пазар се зголемени за 11 %, а вкупниот консолидиран ...
„Витаминка“ објави дека на пазарот лансира девет нови производи. Од компанијата на својот профил на „Линкедин“ соопштуваат дека се работи за преливи и сосови кои совршено го надополнуваат секое јадење и се вклопуваат во бројни комбинации Во палетата на дресинг односно преливи ги имаме Caesar, Feta, Honey & Mustard и Thousand island. Одлично одговараат со салати и како додаток на бургери, сендвичи и поховани производи. Додека пак во новите ...
За минатата година, конзорциумот „Дешпар“ – Италија, пријавил пораст на приходите од 5,6% на 4,4 милијарди евра. Од остварениот приход, 35% биле остварени од „Деспар“ супермаркетите, додека од продавниците „Еурошпар“ биле остварени 38% од вкупниот приход, што е најголем пораст (+ 6,7%). Продавниците „Интершпар“ ги оствариле останатите 27% од приходите. Во тој период, конзорциумот отворил 56 нови продавници, проширувајќи ја својата мрежа на ...
Инвестиција од сто милиони евра, која во временска рамка од десет години треба да отвори илјада работни места, е договорена со турски „Шахтерм“. Договорот е потпишан помеѓу менаџерот на компанијата од Бурса, Фарук Шахин, и директорот на ТИРЗ, Јован Деспотовски. Реализацијата на новата турска инвестиција во Македонија предвидува закуп на повеќе од 20 илјади метри квадратни во ТИРЗ Скопје 2, каде што ќе се изгради објект кој ќе зафаќа површина од ...
Во петокот (26.04)), трговскиот синџир „Гомекс“ отвори еден нов маркет во Смеревска Паланка, како и реновираниот маркет во Нови Сад. Граѓаните на Смедеревска Паланка го добија третиот „Гомекс“ маркет, кој се наоѓа на булеварот „Крал Петар I, бр.68. Маркетот се простира на површина од 191 квадратен метар, во него се вработени шест лица и маркетот има асортиман од над 4.500 производи, соопштуваат од компанијата. Покрај тоа, жителите на „Новата ...
Француското министерство за финансии соопшти дека трговците ќе мора да ги известат купувачите дали кај некои производи има шринкфлација. Почнувајќи од јули, трговците ќе мора да ги означат производите, како на пример детергентите, чија грамажа е намалена без да има намалување на цената. Шринкфлацијата е измама на потрошувачите, на која и ставаме точка. Сакаме повторно да ја изградиме довербата на потрошувачите, а довербата оди под рака со ...
Во саботата (27.04) се отвори новиот маркет на „Тинекс“ во општината Илинден, на улица 2, бр 1. Со својот современ изглед и привлечен ентериер, нашиот нов маркет во Илинден нуди пријатна атмосфера за пазарење. На располагање има вкупна површина од 650m2 од кои 85m2 магацински дел и во асортиманот ќе најдете голем избор на производи од различни категории. Покрај редовните оддели со широка палета од над 5000 производи, нашата пиљара ви нуди свежо ...
Иновативната формулација на „Алкалоид“ АД за лекот со додадена вредност „Омепразол“ во течна форма, готов за употреба, прва од ваков тип во светски рамки, е прогласена за „Патент на годината “ за 2023 г. од Државниот завод за индустриска сопственост, во рамките на пригодното одбележување на Светскиот ден на интелектуалната сопственост – 26 април. Меѓународната патентна пријава на „Алкалоид“ за „Oмепразол“ во течна форма беше поднесена на 17 ...
Иновативната формулација на „Алкалоид“ АД за лекот со додадена вредност „Омепразол“ во течна форма, готов за употреба, прва од ваков тип во светски рамки, е прогласена за „Патент на годината за 2023“ од Државниот завод за индустриска сопственост, во рамките на пригодното одбележување на Светскиот ден на интелектуалната сопственост – 26 април. Меѓународната патентна пријава на „Алкалоид“ за „Oмепразол“ во течна форма беше поднесена на 17 април ...
Хуманитарен настан наменет за лицата со церебрална парализа ќе се одржи утре (27 април) во „Веро центар“ во Скопје. Настанот „Хуман Велигден за сите“ ќе почне во 10 часот и ќе трае до 14 часот. На овој настан ќе се изработуваат и продаваат уникатни фигури направени од чоколадо, а за најмладите ќе има детска велигденска работилница за креативни изработки. Освен во чоколадните задоволства и креативната работилница, посетителите ќе уживаат во ...
Компанијата „Унилевер“ пријавила пораст на продажбата во првиот квартал од 2,2%, со што ги надмина очекувањата на аналитичарите кои прогнозираа раст од 1,2%. „Унилевер“ оствари раст во првото тромесечие, кој беше воден од нашите Power брендови, кои забележаа пораст од 6,1%, изјави Хеин Шумахер, извршен директор на „Унилевер“. Во овој период, прометот на компанијата изнесува 15,0 милјарди евра, што е пораст од 1,4% во однос на истиот период од ...
Најголемиот производител на минерални води и безалкохолни пијалаци во Централна Европа, „Матони 1873“, го превзел од компанијата „Пепсико“, уделот од 46,43% во „Књаз Милош“, со што станува единствен сопственик на овој водечки производител на минерални води и енергетски напитоци на српскиопт пазар. „Матони 1873“ работи во осум држави, има 3.400 вработени, 11 производствени погони и 39 брендови, како што се Knjaz Miloš, Mattoni, Magnesia, ...
„Нелт група“ во претходниот период ги претстави организационите промени кои имаат за цел да ја засилат компанијата и успешно да се спроведува деловната стратегија „Ацелерате 20225“. Досегашниот извршен директор на „Нелт“ доо, ја продолжува својата кариера на позицијата извршен потпретседател на „Нелт група“ за пазарот „Адриа“( БиХ, Црна Гора, Северна Македонија, Хрватска, Албанија и Косово), додека на чело на компанијата во БиХ ќе го наследи ...
Новоформираниот центар за дигитална трансформација „Го дигитал“ ќе им помага во дигитализација на микро, малите и средни компании на кои им недостигаат дигитални вештини, кои би им помогнале да бидат видливи и конкуренти на глобалниот пазар. Центарот е основан е од бордот на „Македонија 2025“ и е непрофитна организација, а целта е да се создаде екосистем кој ќе ја поддржи дигитализацијата. Дел од со-основачите на „ГоДигитал“, Никица Мојсоска ...
Нашиот соговорник е во „Имлек“ од 2015 година, каде што најпрвин работел како сениор маркетинг-менаџер. На почетокот од 2018 година го презел водењето на целиот маркетинг-тим, за во 2019 година да биде назначен за директор на маркетинг. Како што објаснува, патот низ различните позиции во компанијата бил исполнет со многубројни предизвици, од развој на нови производи до приспособување на маркетиншките стратегии. Разговараше: Ана Филиповиќ, ...
Во Криж е отворен третиот и најголем логистичко – дистрибутивен центар на „Лидл“ во Хрватска. Центарот е со висина од 23 метри и има капацитет за 39.000 палети, а се простира на површина од 167.000 квадратни метри. Овој центар беше симболично отворен од страна на претседателот на управата на „Лидл“ – Хрватска, Борис Ложиќ заедно со градоначалникот на општината Криж, Марко Магдиќ. Вредноста на инвестицијата на логистичко – дистрибутивниот центар ...
На 23.април, „Тинекс“ прослави 30 години од отворањето на првиот маркет, кој беше отворен во населбата Карпош 3, во кој беа вработени 15 лица. Во тоа време отварањето на еден ваков бизнис беше вистински предизвик од една страна, но и огромно задоволство за потрошувачите од друга страна. Иако многумина беа скептични за идејата, тогашниот мал тим од помалку од 15 луѓе напорно, деноноќно работеше на остварување на својот сон, кој денес е вистинска ...
Очекувањата на германската извозна индустрија овој месец се во благ пад. Месечниот индикатор на Институтот „Ифо“, во април паднал на минус два, од партовските 1,2 поени, пренесува „дпа“. Донекаде е пригушено расположението. Добри изгледи за пораст на глобалната економија зависат од порастот на нарачките, изјави Клаус Вохлрабе, шеф на секотор за истражување во „Ифо“. Индикаторите на „Ифо“, се добиени по пат на месечно анкетирање на околу 9.000 ...
„Подравка“ во соработка со Основните училишта од Копривница и Центарот за воспитување, образование и рехабилитација, „Подравско сонце“, за Денот на планетата Земја, организира акција за цртање на конзерви. Целта на оваа акција е подигнување на свеста за предностите од користењето на ваквата амбалажа, како што е нејзиното рециклирање , а конзервите на кои се црташе беа изложени на градскиот плоштад во Копривница. Конзервите традиционално се ...