
Скопје
14ᴼ /
14ᴼ



Претставниците на „Лидл на 23.мај свечено ќе го постават камен темелникот на првиот логистичко – дистрибутивен центар во БиХ. Се работи за Центар чија изградба веќе е започната на локацијата Лепеница, помеѓу Сараево и Кисељак, за што претходно пишуваше InStore . Изградбата на објектот, кој ќе се протега на површија од 60.000 квадратни метри, ќе чини 100 милиони евра. Како што пренесува банкар.ме, капацитетот на дистрибутивниот центар ќе ...
Компанијата „Нестле“ планира да инвестира 180 милиони евра (една милијарда реали) до 2026 година во проширувањето на производствените капацитети и продажбата на производите Nescafe со зголемен фокус на младите потрошувачи. Во моментов сме посветени на зголемената потрошувачка на кафе во Бразил. Бразилците дневни пијат од четири до шест шолји кафе, а нашата мисија е кафето да биде квалитетно, изјави Валериа Пардал, директорка за брендот Nescafe ...
„Бритвик“, производителот на брендовите на „Пепсико“ во Велика Британија, претстави ограничено издание на Pepsi. Како што објаснуваат од компанијата, целта на новиот производ е „да се спротивстави на вообичаените очекувања кога се во прашање кола пијалaците“. Pepsi Electric ги отелотворува преференциите на потрошувачите за свежи, специјални вкусови, вклучително и задолжителната енергична сина кола, која ќе го привлече вниманието на купувачите ...
„Фереро“ ја отвори својата прва фабрика за преработка на чоколада во Северна Америка како дел од инвестицијата вредна 75 милиони долари. Фабриката од 70.000 метри квадратни ќе произведува чоколадо за некои од популарните брендови на компанијата како Ferrero Rocher и Butterfinger. Донесувањето на децениското искуство на „Фереро“ во производството на висококвалитетно чоколадо од светска класа во Илиноис - срцето на американската прехранбена и ...
Компанијата објави продажба што ги надмина очекувањата на аналитичарите во првиот квартал, поттикната од продажбата на производите за чистење Lysol, Dettol и Finish. Според компанијата, нето-продажбите во овој период се зголемија за 1,5%, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите за пораст од 0,9%. Обемот на продажба падна за 0,5% во кварталот, што е под очекувањата на аналитичарите за пад на обемот од 3,2%. Сепак, обемот на продажба во ...
„Меркатор-С“ стана првиот зелен трговски синџир во Србија, што значи дека користи електрична енергија која целосно се добива од обновливи извори. На овој начин продавниците „Идеа“, „Рода“ и Меркатор“ низ Србија ќе ги намалат емисиите на јаглерод диоксид за 33% во 2024 година, а за дури 50% во 2025 година. Преминот на компанијата „Меркатор-С“ кон користење на електрична енергија добиена од обновливи извори е дел од стратегијата ESG на ...
Вратени се старите цени за осигурување од автоодговорност при регистрација на возилата. Комисијата за автомобилска одговорност при Министерството за финансии препорача, а Владата на 2 мај донесе одлука цените на задолжителното осигурување од автоодговорност да се вратат на нивото пред 25 април, кога се покачија за 15,44 отсто. Осигурителните компании од вчера почнаа да ја применуваат одлуката која е објавена во Службен весник и ги вратија ...
Индексот на цените на храна на Организацијата за храна и земјоделство на Обединетите нации (ФАО) во април изнесуваше 119,1 поен, што е за 0,3 отсто повеќе од еден месец порано. Цените на житарките во овој период пораснаа за 0,3%, по три последователни месеци пад, додека цените на оризот паднаа за 1,8 поени. Индексот на цените на растително масло и во април порасна за 0,3 отсто во однос на еден месец претходно, достигнувајќи го својот максимум ...
Преку интензивна континуирана комуникација и соработка, како и реализација на низа конкретни активности, винарската визба „Тиквеш“ продолжува да го унапредува и зајакнува стратешко партнерство со лозарите, со крајна цел - натамошно подигнување на квалитетот на грозјето и виното, како и унапредување на целокупното лозарство во земјата. Во рамки на веќе воспоставената платформа за стратешката соработка со лозарите, во „Тиквеш“ се одржа нова ...
Индексот на цените на храна на Организацијата за храна и земјоделство на Обединетите нации (ФАО) во април изнесуваше 119,1 поен, што е за 0,3 отсто повеќе од еден месец порано. Цените на житарките во овој период пораснаа за 0,3%, по три последователни месеци пад, додека цените на оризот паднаа за 1,8 поени. Индексот на цените на растително масло и во април порасна за 0,3 отсто во однос на еден месец претходно, достигнувајќи го својот максимум ...
Членка на групацијата „Фортенова“ најави дека планира да инвестира 4,2 милиони евра во подобрување на условите за работа на своите вработени во текот на 2024 година. Вработените ќе добијат нови поволности како празнични подароци за први мај и новогодишни празници, како и регрес за годишен одмор. За овогодинешните првомајски празници се издвоени 120 евра за околу 2.600 вработени. Нашите вработени се најголемата сила на нашата компанија, а нашата ...
Со секоја нова година, компаниите повторно почнуваат „од нула“, поставувајќи ги своите цели и земајќи го предвид сето тоа што е научено од претходната година. Автор: Кристијан Матијашевиќ, маркетинг-консултант, „Абнормал“, kristijan.matijasevic@abnormal.agency Разбирањето на движењата на различните трендови и стекнувањето релевантни сознанија се клучни за порастот. Во FMCG-секторот, чувствителноста на потрошувачите на малопродажните цени е еден ...
Поттикнати од успехот постигнат на првата конференција, ја најавуваме втората Конференција за недвижности на 22 мај во Скопје, во DoubleTree by Hilton Skopje. Конференцијата е иницирана и во организација на ФОРТОНМКА, а ко-организатор е маркетинг агенцијата „Кликер маркетинг“. Зошто силно веруваме во моќта на соработката и во најважната движечка сила на индустријата за комерцијален недвижен имот - луѓето, и годинава Конференцијата за недвижности ...
На 15 мај, по повод одбележувањето на Светскиот ден на семејството, „Бимилк“ ќе биде домаќин на ексклузивен настан посветен на нејзините вработени-родители на деца до 12 годишна возраст, како и за психолозите, педагозите и дефектолозите во битолските предучилишни и училишни установи. Настанот, кој ќе се одржи во дворот на „Бимилк“, ќе биде еднодневен семинар предводен од д-р Ранко Рајовиќ, познат експерт за детски развој и основач на системот за ...
Компанијата објави пораст од 1,4% на нето-приходот на 9,29 милијарди долари во првиот квартал, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите дека нето-приходот ќе достигне до 9,16 милијарди долари. Органскиот нето-приход на компанијата во овој период порасна за 4,2%, поттикнат од повисоките цени, стабилната побарувачка и продажбата на бизнисот со гуми за џвакање, објави компанијата. Во Азија, Блискиот Исток и Африка, компанијата забележа пораст ...
Малопродажбата во Србија во март забележа пораст од 6,6% на годишна основа, по порастот од 8,8% во февруари, објави Републичкиот завод за статистика на Србија. На месечна основа, во март малопродажбата е зголемена за 12,2 отсто, по падот од 0,3 отсто во февруари. Малопродажбата со храна, пијалаци и тутун во овој период е зголемена за 7,5%, наспроти порастот од 9,2% во февруари. Малопродажбата со непрехранбени производи бележи пораст од 6,2%, а ...
Лебот и печивата во последните години во Германија се натпросечно поскапи. Од 2019 година, цените на пекарските производи се зголемени за повеќе од една третина, 34,3 отсто, објави Сојузниот завод за статистика по повод Денот на германскиот леб, кој се слави на 5 мај. Во истиот период потрошувачките цени се зголемени во просек за 17,3 отсто. Статистичарите објаснија дека потрошувачите морале да издвојат многу повеќе пари, особено за леб и ...
Глобалната потрошувачка на вино минатата година падна на најниско ниво од 1996 година, бидејќи инфлацијата ги доведе цените на рекордно ниво и ги одложи потрошувачите кои веќе се борат со помала куповна моќ, соопшти Меѓународната организација за вино и вино (OIV). Тие процениле дека светската потрошувачка во 2023 година била 221 милион хектолитри (mhl), што е намалување од 2,6% во споредба со 2022 година и 7,5% под 2018 година. Хектолитар е ...
Групацијата „Подравка“ и во 2024 година ќе продолжи со позитивниот тренд на зголемување на резултатите и профитабилноста. Во првите три месеци од годинава приходите од продажба изнесуваат 191,8 милиони евра, што е за 15,9 милиони евра или за 9,1% повеќе во однос на првиот квартал од минатата година. Приходите на сегментот храна изнесуваат 146,5 милиони евра и се повисоки за 14,8 милиони евра или 11,3% во однос на истиот период од 2023 година. ...
ПЕТАР ЌОРЛУКА, сопственик на компанијата “Виолета“ од Босна и Херцеговина, ќе биде еден од говорниците на 6 FMCG SUMMIT 2020 што ќе се одржи на 26 ноември во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Темата на која ќе зборува е: „Вистинските потези за успех“. Петар Ќорлука со сопствен приватен бизнис започнува уште далечната 1990 година, а во 2002 година го активира производството на средства за хигиена. Тогаш го ...
Кога едно лице основа фирма или се одлучило да прифати позиција на управител, тоа знае дека за обврските кон трети лица одговара фирмата. Меѓутоа, во нашето даночно законодавство постои исклучок познат под институтот даночен гарант Пишуваат: Мартин Бошкоски и Ивана Илиеска, адвокати во „Лаличиќ и Бошкоски“ Кога едно лице основа фирма или се одлучило да прифати позиција на управител, тоа знае дека за обврските кон трети лица одговара фирмата. ...
Максимално сме ориентирани кон новите технологии и кон проверените бизнис-партнери затоа што сме воочиле дека користа од нив значи заштедување време и фокусирање на вработените кон создавање нови иницијативи и идеи. Приредила: Јелена Лазариќ, jelena@b2bmedia.org Деловниот пат до неговата сегашна позиција како директор на „Подравка“ за секторот малопродажба, Андро Жиго го започнал пред 14 години од позицијата трговски претставник. Во меѓувреме ...
Локалните супермаркети го зголемуваат својот удел на пазарот во Централна и Југоисточна Европа и покрај силната меѓународна конкуренција. Особено во Полска и Романија, големата разлика помеѓу руралните и урбаните области обезбедува мали формати со можности за проширување. Сервисните пултови за свежи производи играат главна улога во придобивањето на традиционално ориентираните купувачи. Исто така, дисконтерите ги подобруваат концептите на нивните ...
Создадено е времето за ренесанса на хард дисконт форматот во Европа. Но победничката стратегија не значи нужно враќање на времето назад и копирање на високоефикасните концепти на „Алди“ и „Лидл“ од почетокот на веков, кои беа водени од преполните асортимани со приватни трговски марки. Напротив, новиот вид на овие едноставни формати би можел да се основа на националните и локалните брендови. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар ...
FMCG-самитот, што магазинот InStore веќе втора година по ред успешно го организира во Белград, Сараево, Скопје и во Загреб, на 24 ноември го проследија многубројни учесници во преполната сала на хотелот „Краун плаза". На FMCG самитот, InStore на едно место собра неколку стотици претставници на трговскиот сектор и на другите поврзани индустрии во Србија и во регионот. Дури 448 учесници од 141 компанија од Србија и од земјите од опкружувањето имаа ...
Врвни професионалци од земјава, Јадранскиот Регион, Белгија и од САД споделија клучни знаења од своето богато искуство. Повеќе од 1.450 посетители го проследија 7. FMCG summit, кој се одржа на 28 октомври, во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Како и претходната година, седмиот по ред самит се одржа онлајн и беше целосно бесплатен за следење, а со тоа достапен и за многу поширока публика. Осум врвни професионалци ...
Според податоците на шпанскиот Институ за статистика (ИНЕ), стапката на инфлација во Шпанија, мерена според стандардите на ЕУ, изнесува 3,4 отсто за период од 12 месеци до април, што е пораст во однос на 3,3 годишно отсто измерено до март. Овој резултат главно е последина на зголемувањето на цените на гасот, споредено со минатогодишниот април, затоа што владата ги прекина мерките кои ги презеде за ублажување на инфлацијата откако започна војната ...
На почетокот на април започна нов циклус на проектот на „Кауфланд“ - школа за овошје и зеленчук за учебната 2024/2025 година. Овој малопродажен синџир годинава го поедностави процесот на аплицирање за својот долгогодишен проект, а заклучно со 28 април, на конкурсот се пријавија 272 Основни училишта од цела Хрватска, што е воедно и најголем број апликации во текот на осумте години постоењето на проектот. Училиштата ги испратија своите апликации, ...
Во јануари во Хрватска е забележан пад на вредноста на увозот веќе десетти месец по ред, но растот се забележува пораст на извозот за прв пат од април 2023 година. Вредноста на извозт во јануари 2024 година во однос на истиот месец една година претходно, пораснала за 1,8%, односно на 1,7 милијарди евра, соопшти Државниот завод за статистика. Падот на вредноста на увзот во овој период изнесувала 3,1%, достигнувајќи 2,9 милијарди евра. На месечно ...
Украинската антимонополска комисија (АМСУ) му дала лиценца на словенечкиот производител на живина, „Перутнита птуј“ д.о.о, на огранокот на украниската групација „МНП“ и на албанската компанија „Балкан инвестмент груп“, да основаат заедничка фирма „Перутнита Птуј Албанија“ Во март, албанскиот регулатор за пазарна конкуренција го одобрил основањето на заедничката компанија. Според договорот, словенечката компанија ќе има 81% удел во заедничкат ...