Седми пат по ред компанијата „Кока Кола ХБЦ“ е прогласена за најодржлива светска компанија во категоријата произведувачи на пијалаци, според индексот на одржливост за 2023 година, на „Даун Џонс“. Исто така, компанијата е рангирана и како лидер на ЦДП листата ( Карбон дисклоуршр проџект, според кој се учеството на компаниите на полето на климатските промени), со што се придружи на малиот број на компании кои ја постигнале двапати оценката – А, за ...

Од први јануари годинава, во „Хофер“ биле зголемени платите на сите вработени во секторите продажба, логистика и администрација. Бруто платата на продавачите во највисоката платна класа, за 40 работни часови неделно за прв пат преминува 2.000 евра ,соопштуваат од компанијата. Годинава за прв пат продавачите во највисоката платна класа добиваат над 2.000 евра бруто плата за 40 работни часови неделно, а платата им била зголемена бруто над 400 ...

„Ахолд Делез“ ја заврши 2023 година со значителен пад на нето приходите. Како што соопштуваат од компанијата, нето-продажбите, вклучително и операциите во Европа и САД, се зголемиле за 3,8%, по постојани курсеви на 88,7 милијарди евра минатата година. Ова ја вклучува продажбата на интернет, која порасна за 6,1% на годишно ниво до 9 милијарди евра. Основните оперативни приходи паднаа за 1,2% по постојани курсеви на 3,6 милијарди евра. Ова доведе ...

Фотоволтаичната централа за создавање обновлива енергија, eнергетските постројки за користење природен гас како гориво, како и имплементација на стандардот ISO50001 наменет за менаџирање со енергија, се чекорите што ги презеде „Бимилк“ за постигнување целосна енергетска трансформација. Напредокот и примената на активностите за заштита на животната средина во процесот на работа во Бимилк, беа предмет на посетата од учесниците на New Energy ...

Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) објави дека Инвестицискиот самит за Западен Балкан 2024 година ќе се одржи в понеделник, на 26 февруари, во седиштето во Лондон. Како што е наведено, целта на самитот е да се истакнат потенцијалните можности за инвестирање и бизнис во регионот на Западен Балкан и да се промовираат регионални и прекугранични проекти. Тоа е шести самит на ЕБОР – инаугуративниот Самит на Западен Балкан се одржа пред 10 ...

Во неделата, групацијата „Мол“ ги објави своите финансиски резултати за изминатата година, како и податоците за четвртиот квартал истата година. Добивката на компанијата во 2023 година, пред оданочувањето, поради геополитичките тензии, предизвиците во индустријата, макро окружувањето, непредвидливите даночни политики и владините одлуки, паднала за 36% во однос на 2022, година, односно на 1,936 милијарди долари. Поради тешките надворешни ...

Крем сирењето ABC продолжува да се шири на пазарите низ Европа, откако на домашниот пазар ја има водечката позиција. Избраниот асортиман на производите моментално е достапен во десет европски земји, а од овој месец ќе започне продажбата и на пазарите во Унгарија, Шпанија и Малта. Целиот асортиман на сирењата ABC е веќе испорачан до малопродажните синџири во Унгарија, а во тек се испораките на првите количини во Шпанија и Малта, соопштуваат од ...

Крем сирењата ABC продолжуваат да се шират на пазарите низ Европа, откако на домашниот пазар ја зазедоа водечката позиција. Избраниот асортиман на производите моментално е достапен во десет европски земји, а од овој месец ќе започне продажбата и на пазарите во Унгарија, Шпанија и Малта. Целиот асортиман на сирењата ABC е веќе испорачан до малопродажните синџири во Унгарија, а во тек се испораките на првите количини во Шпанија и Малта, ...

„Алкалоид“ АД Скопје со историско достигнување во третманот на рефлуксен езофагитис и ГЕРБ – патентиран првиот Омепразол во течна форма во светот. Стратешките инвестиции за модернизација на производственото портфолио доведоа до успешен развој на првиот патентиран лек со додадена вредност на „Алкалоид“, наменет, пред сѐ, за третман на рефлуксен езофагитис и на гастроезофагеална рефлуксна болест (ГЕРБ) кај мали деца кои не можат да голтаат ...

Од 01.01.2024 година, заедничкото управување со „Орбико“ – Словенија и „Орбико“ – Хрватска го презеде двојчлениот управен одбор составен од извршната директорка, Татјана Чадеж и оперативната директорка, Весна Рендулиќ. Оваа вест ја објави компанијата на својот профил на „Linkedin“, каде што посочуваат дека ова ќе ја продлабочело досегашната соработка меѓу двете компании. Претходниот генерален директор на „Орбико“ – Хрватска, Марио Матиќ, ја ...

Минатата година, „Карсберг“ остварил раст на приходите од 4,7%, односно 73,59 милијарди дански круни или 10,62 милијарди евра. На органска основа, приходот на компанијата бил зголемен за 9%, додека органскиот приход по хектолитар пораснал за 10%. Продажбата во Азија пораснала за 3,7%, благодарејќи на растот во Кина, Индија и Виетнам. Во западна Европа, бил забележан пад на обемот од 2,3%, додека во централна и источна Европа па до 4%. ...

Со нови бои, ново лого и нов, модерен дизајн на сите пакувања, „Жито Лукс“ го претстави својот нов визуелен идентитет. Унапредувањето на постоечкиот изглед на брендот e одлука на компанијата направена по низа испитувања на мислењето на потрошувачите и нивната перцепција за брендот, соопштуваат од „Жито Лукс“ Огромен е предизвикот да се направи промена, посебно кога се работи за етаблиран бренд со долга традиција и голем успех на пазарот. Но, ...

Американската трговска компанија „Таргет“ соопшти дека на пазарот ќе понуди производи од сопствената трговска марка, кои се неопходни за секојдневна употреба по цени кои почнуваат од помалку еден долар. Компанијата се одлучила за ваков потег во време кога буџетите на домаќинствата биле оптоварени од притисокот на цените, а купувачите сѐ повеќе се одлучуваат за поевтини брендови. Цените на овие производи, во кои спаѓаат козметика, облека и ...

„Лилд“ – Словенија ја отвори својата нова продавница во станбено – трговскиот центар „Спекра“ во Љубљана. Ова е 68.продавница на компанијата во Словенија, а тринеасетта во главниот град на Словенија. Новата продавница е дизјанирана според современиот концепт на продавниците на „Лидл“, со прегледно уреден ентериер кој е приспособен на потребите на купувачите и кој ќе им овозможи брзо и лесно купување. Новата продавница се протега на површина од ...

Американската трговска компанија „Таргет“ соопшти дека на пазарот ќе понуди производи од сопствената трговска марка, кои се неопходни за секојдневна употреба по цени кои почнуваат од помалку еден долар. Компанијата се одлучила за ваков потег во време кога буџетите на домаќинствата се оптоварени од притисокот на цените, а купувачите се повеќе се одлучуваат за поевтини брендови. Цените на овие производи, како што се козметика, облека и ...

„Карфур“ – Италија го прошири своето партнерство со „Џаст ит“, за испорака на намирници до домовите на потрошувачите низ земјата. Со оваа соработка ќе им се овозможи на трите милиони корисници на „Џаст ит“ да имаат пристап до широкиот асортиман на производи од продавниците на „Карфур“, вклучувајќи свежи производи и производи за секојднева нега. Услугата веќе била достапна во Рим, Милано, Џенова, Торино и Болоња, сметајќи на мрежата од 30 онлајн ...

Дваесет инвестициски проекти биле доставени на Јавниот повик за техничка помош за развој на добавувачи на ТИРЗ наменет за македонски компании. Апликантите се средни и големи компании од Кавадарци, Скопје, Струмица, Кочани и Битола. Компаниите се доминантно извозни со остварен приход од над 217 милиони евра во последната година. 65% од остварените приходи овие компании ги реализираат од извоз во ЕУ, САД, Азија, Блискиот Исток, Канада, Африка и ...

Компанијата„Пепсико“ не ги исполнила очекувањата на аналитичарите во четвртото тромесечие, а се предвидува и слаб органски раст и во 2024 година. Нето добивката на компанијата во четвртото тримесечие имала пад за 0,5 % и изнесувала 27,85 милијарди долари, што е под прогнозата на аналитичарите кои превидувале зголемување од 1,4%, или 28,40 милиони долари. Овој пад компанијата го припишува на зголемувањето на цените, што довело до пад на ...

На почетокот на годинава, годишната стапка на инфлација во Аргентина се искачила на 254,2 отсто. Во оваа јужноамериканска земја, која се соочува со тешка економска криза, на месечна основа, цените во јануари пораснале за 20,6 отсто, објавил државниот Завод за статистистика „Индек“. Цените биле особено силно зголемени на производите за лична нега, транспорт и комуникација. Така, 2024 година во Аргентина започна со највисока стапка на инфлација ...

„Кауфланд“ со цел да ја истакна важноста од намалување на отпадот од храна, повторно ја започна кампањата „ Не сакам храна да се фрли во отпад“. Фрлањето на храна денеска е огромен проблем и поради тоа, соопштуваат од компанијата која веќе четврта година по ред ја спроведува кампњата чија цел е да се подигне свеста за тоа како целосно да се искористат намирниците и да се намали отпадот од храна. Вработените во продавниците на „Кауфланд“ ...

Компанијата „Данон“ ja отвори својaта реновирана фабрика за производство на пијалаци на растителна база, кој се најоѓа во југозападниот дел на Франција. Од компанијата соопштуваат дека во реновираната фабрика ќе се произведуваат производи од брендот Alpro, наменети за европскиот пазар. Ние сме мултилокална компанија, тоа значи дека нашата сила и и нашата иднина се во нашите вработени и во историското присуство во локалните заедници. Горди сме ...

Компанијата „Хајнекен“ ги објави резултатите за изминатата година, во која го прослави својот 150.роденден. Според резултатите и покрај предизвикувачките пазарни услови, компанијата остварила стабилен раст. Во корист на тоа одат и клучните показатели: растот изнесувал 36.375 милиони евра, односно раст од 4,9 отсто, органски нето раст на приходите од 5,5 отсто. Пораст од 3,4 отсто бил забележан и во вкупниот волумен на пиво ( без рускиот пазар). ...

Македонските компании бараат државата да стане членка на Европската економска заедница за да се отвори заедничкиот европски пазар кој нуди безброј можности за раст и проширување на бизнисот, што ќе повлече и напредок на македонската економија во целост. Ова прашање беше отворено на работната средба меѓу претседателот на Стопанската комора на Северна Македонија Бранко Азески и извршниот директор на компанијата „Лион“ Ристе Ристевски при посетата ...

ВВ „Тиквеш“ го одбележа празникот Св. Трифун со свечено закројување на лозјата во Лепово. На настанот присуствуваа бројни гости – претставници на институции, на дипломатскиот кор, соработници на винарницата и лозари. Годинешниот настан беше во знакот на воведување на ЕСГ стандардите во работењето на винарницата. Со нивното имплементирање, „Тиквеш“ станува единствена винарница во регионот која воведува нови прогресивни активности и култура во ...

„Ахолд Делез“ најави лансирање на нова унифицирана мобилна апликација за своите франшизи во пет земји во Европа. Се работи за трговските синџири „Алберт“ (Чешка), „Делез“ (Белгија и Луксембург), „Макси“ (Србија), „Мега Имиџ“ (Романија) и „Алфа Бета“ (Грција). Од компанијата соопштуваат дека апликацијата ќе користи заеднички изворен код и дизајн, кој што ќе овозможи лесна имплементација на новите функции, истовремено намалувајќи ги трошоците за ...

Година на економско закрепнување, реформи, зголемување на домашната потрошувачка и инвестициите, владини мерки насочени кон компаниите и граѓаните, контрола на инфлацијата... се само дел од очекувањата на нашите соговорници за 2024 година. Приредил: Петар Чаушевски, petar@instore.mk Економските експерти се едногласни, изминатата 2023 година беше една од најтешките години за македонската економија. Вртоглавиот пораст на цените, високата ...

Од средината на 2022 година Орде Ивановски е на позицијата менаџер за продажба и маркетинг во „Бадел 1862“ – Македонија. Тој на оваа позиција доаѓа по речиси 10 години работа во винарската визба „Тиквеш“, во која последните 5 години бил маркетинг-менаџер. Роден е во 1985 година во Скопје и има завршено додипломски студии на Економскиот факултет при УКИМ во Скопје и магистерски студии по меѓународен менаџмент на бизнис-школата ЕАДА во Барселона. ...

Германската компанија „Микс – Маркт“, која се занимава со трговија со прехранбени стоки, наскоро ќе влезе на српскиот пазар со отворање на два супермаркети, пренесува „Сибиз“. Засега не е познато на кои локации ќе бидат отворени овие супермаркети. Овој малопродажен синџир е основан во 1997 година и е специјализиран за дистрибуција на производи во источна Европа, како и производи од Полска, Италија, Турција, Азија, балтичките држави и многу ...

Елегантен и практичен подарок кој никого нема да го остави рамнодушен: Подарок ваучерите од dm во износ од 350, 500 и 1.000 денари со 3 различни мотиви ги исполнуваат сите желби! Некои од нас уживаат да го искажуваат вниманието и благодарноста со зборови, но на некои тоа им е потешко. Зборовите играат важна улога, но што се случува кога не може да пронајдеме соодветни зборови? Тука настапуваат подароците! Без дилема, 8 Март е совршен повод да им ...

Синдикалната потрошувачка кошничка во БиХ за јануари изнесувала 2.895 км, соопштил Сојузот на самостојни синдикати на БиХ. Покриеноста на синдикалната потрошувачка корпа со плататаизнесува 45,25%, додека покриеноста на синдикалната потрошувачка корпа со минималната плата била 21,38%. Во изработката на синдикалната потрошувачка кошничка биле земени предвит просечната исплатена плата во БиХ и мининалните трошоци за ќивот на четиричлена фамилија ...

weather icon

Скопје

21ᴼ / 21ᴼ
0.51
46%
1022
weather icon

Белград

24ᴼ / 21ᴼ
2.68
57%
1022
weather icon

Загреб

23ᴼ / 23ᴼ
0.51
64%
1020
weather icon

Софија

21ᴼ / 19ᴼ
2.57
43%
1024
weather icon

Сараево

23ᴼ / 23ᴼ
3.18
40%
1023
weather icon

Љубљана

21ᴼ / 19ᴼ
0.51
82%
1021
weather icon

Атина

24ᴼ / 22ᴼ
4.47
45%
1020
weather icon

Тирана

22ᴼ / 22ᴼ
2.06
64%
1022
weather icon

Подгорица

25ᴼ / 25ᴼ
0.51
41%
1022
weather icon

Букурешт

23ᴼ / 22ᴼ
2.06
50%
1024
weather icon

Будимпешта

26ᴼ / 24ᴼ
2.06
49%
1021
weather icon

Истанбул

21ᴼ / 21ᴼ
4.63
60%
1023
Currency

61.53

Currency

52.3207

Currency

70.6068

Currency

34.5173

Currency

37.9773

Currency

65.7872

Currency

7.35718

Currency

0.6268

Currency

0.35386

Currency

0.5246

Currency

1.26457

Currency

0.59409