
Скопје
26ᴼ /
26ᴼ



Светските цени на храната во мај пораснаа на највисоко ниво во последните шест месеци, објави Организацијата за храна и земјоделство на Обединетите нации (ФАО). Порастот на цените на житарките и млечните производи повеќе го компензира падот на цените на шеќерот и растителните масла, додека индексот на цените на месото е речиси непроменет во однос на април. Индексот на ФАО на цените за основните прехранбени производи во мај пораснал за 0,9 отсто ...
Брендот за сосови на „Унилевер“, Hellmann's, инвестира 14,7 милиони евра во својата фабрика во Поусо Алегре во Бразил. Овие средства ќе бидат искористени за унапредување на работата и задоволување на растечката побарувачка на производите во пакувањата „сквиз“, а од компанијата соопштуваат дека побарувачката на мајонезот во ова пакување минатата година пораснала за 30%. Секој месец добиваме се поголем удел на пазарот и потребни ни се поголеми ...
Шпанскиот „Глово“ кој на пазарот во Словенија влезе во 2021 година откако ја купи апликација „Ехрана“, на почетокот на мај неочекувано го напушти пазарот. Сега повторно е достапна веб страницата на „Ехрана“, која од 2010 година беше достапна се до преземањето на страна на „Глово“, пренесува „Сибиз“. До доѓањето на платформата „Волт“, „Ехрана“ беше главна веб страница за доставување на храна во Словенија затоа што немаше конкуренција. Сега ...
Во пресрет на „Грчкиот месец“ во „Супер Веро“, кој традиционални се одбележува секој јуни, компанијата организира час по традиционалниот грчки танц, сиртаки, на „Плоштадот на слободата“ во Нови Сад. Покрај традиционалниот танц , „Супер Веро“, подготви и награден конкурс под името „Гастрономска одисеја“. До 30.јуни сите кои купуваат грчки производи во вредност од најмалку 1.500 динари, ќе можат да учествуваат во наградниот конкурс. Главната ...
Пред предвиденото и во партнерство со некои од најпознатите брендови на FMCG во светот, „ДС Смит“ замени повеќе од една милијарда парчиња пластика, 16 месеци пред пред поставената цел до 2025 година. Ова означува клучна пресвртница за одржливост за еден од водечките меѓународни добавувачи на одржливи решенија за пакување. Од мај 2024 година, „ДС Смит“ замени над 1,2 милијарди парчиња пластика на меѓународните пазари, надминувајќи ја целта 16 ...
Пред предвиденото и во партнерство со некои од најпознатите брендови на FMCG во светот, „ДС Смит“ замени повеќе од една милијарда парчиња пластика, 16 месеци пред пред поставената цел до 2025 година. Ова означува клучна пресвртница за одржливост за еден од водечките меѓународни добавувачи на одржливи решенија за пакување. Од мај 2024 година, „ДС Смит“ замени над 1,2 милијарди парчиња пластика на меѓународните пазари, надминувајќи ја целта 16 ...
Реновираниот продажен објект на трговскиот синџир „Гомекс“ во Шабац, кој се наоѓа на улицата Крал Петар I бр.10, денеска ги отвори вратите за купувачите. Од компанијата соопштиваат дека за еден месец, реновирани се внатрешноста но и надворешната на објектот. Маркетот доби нова фасада, нов влезен портал и нова опрема ( каси, разладни уреди, полици), а покрај тоа поставени се нови плочки и осветлување. Продавницата на овој начин целосно е ...
„Волт марке“ кој во сопственост на водечката хрватска платформа за испорака „Волт“ и градот Загреб ги здружија силите во заеднички проект кој има за цел да ги промовира малите производители и нивните производи. Како дел од оваа соработка, „Волт маркет“ во својата понуда вклучи повеќе од сто производи од мали производители, од кои повеќето ја имаат ознаката „Сина торба“, и тие може да се најдат во категоријата „Купи локално“ во продавници на ...
На денешната прес – конференција по повод Светскиот ден на безбедна храна, директорот на Агенцијата за храна и ветеринарство (АХВ), Николче Бабовски, истакна дека во храната во државава е безбедна и квалитетна и дека се што е во промет и инспекциски контролирано е апсолутно сигурно. Бабовски информира дека во првите пет месеци од годинава биле спроведени над 22.000 инспекциски контроли, а на АХВ и недостигале уште најмалку 40 инспектори. За ...
Во рамките на форумот „Хеалтком“, кој се одржа во Загреб, на „Подравка“ ѝ е доделна награда за Нутритивната стратегија. Компанијата ја доби наградата за кампањата „Храна која се грижи за вас“, која има за цел да ја подигне свеста на потрошувачите за важноста на здравата исхрана, како и да го сврти вниманието на напредокот на компанијата во имплементацијата на својата Нутритивна стратегија. Од 2014 година до 2023 година, „Подравка“ во своите ...
Во разговор за „Екапија“, генералниот директор на „Гебрудер вајс“ за Србија, Роланд Раит најави дека компанијата планира ова лето да изгради уште едно складиште во Добановци. Компанијата мометално работи на две локации во Србија, ( Белград и Добановци, Ниш), со логистички простор од 20.000 квадратни метри и со капацитет за 14.000 палети. За да ја засилиме дополнително нашата позиција во складишниот простор, почнувајќи од ова лето ќе ...
Компанијата „Волмарт“ ќе им исплати бонуси на вработените во своите продавници, како дел од иницијативата во која се вклучени 700.000 вработени. Вработените со скратено работно време и оние со полно работно време ќе имаат право на годишен бонус. Ова е идеја која произлезе од повратните информации од вработените во продавниците, изјави Џон Фурнер, извршен директор на „Волмарт“ во САД. За да стекнат право на бонус, вработените мораат да работат ...
Според податоците на словенечниот Завод за статистика извозот на Словенија во април бил зголемен за 48,8 отсто во однос на истиот период лани, а зголемување на бележи и увозот за 33,8 отсто. Словенечките компании во април годинава извезле стоки во вредност од 5,85 милијарди евра, од кои во ЕУ биле изевезени стоки во вредност од 2,68 милијарди евра , а 3,17 милијарди евра во други држави. Извозот во земјите членки на ЕУ на годишно ниво е ...
„Универекспорт“ отвори нов маркет во Суботица, на улицата Осми март, 20, што воедно е 199. продажен објект на компанијата во Србија. Новоотворениот објект кој се протега на површина од над 200 квадратни метри на потрошувачите им нуди широк асортиман на производи кој вклучува свежо овошје и зеленчук, месо како и пецива од сопствената пекарница. Како дел од асортиманот се извдојуваат пакуваното свежо месо од брендот Bačka, како и производите од ...
Компанијата „Кауфланд“ соопшти дека на потрошувачите ќе им биде овозможено да ги полнат електричните возила на сите 48 локации на компанијата низ Хрватска. Електронските полначи „Тера 53 ЦЈГ“ со моќност од 50кв ќе бидат поставени на 3 локации, „Тера 54 ЦЈГ“ со моќност од 50 кв, ќе бидат поставени на 8 локации, „Тера 65Л“ со моќност од 60кв ќе бидат поставени на 6 локации, а „Тера 124 ССТ“, со моќност од 120 кв ќе бидат поставени на 31 локација, ...
„Велпро“ кој е големопродажен сегмент на „Конзум“ потпиша нови договори за деловна соработка со три здруженија кои ги претставуваат малите трговци од различни краеви на Хрватска и со тоа ја потврди својата улога на верен партнер на малите трговци. Договорите беа потпишани со Задругата на трговци „Север плус“, Сојузот на задруги на мали трговци (СУМТ) и со Трговскиот сојуз ( Задруга на трговци од Задар и Сисак), кои заедно обединуваат речиси 500 ...
Регионалниот лидер во производство на здрава храна, „Виталиа“ и оваа година беше дел од саемот за приватна марка „ПЛМА- Амстердам“ привлекувајќи стотици посетители со своите здрави, функционални производи. Овој престижен настан, кој собра повеќе од 20,000 посетители и учесници од целиот свет, беше фокус на најновите трендови и иновации во различни индустрии, вклучувајќи ја и прехранбената, како и трендовите во развој на брендови за приватна ...
Компанијата „Лидл“ отвори уште два нови маркета во Србија и тоа уште еден во Белград во населбата Калуѓерица, на улицата Смедеревски пат, 39 и во Смедеревска Паланка на адресата Синѓеличева бр.13, кој е прв маркет на компанијата во овој град. Со овие отворања компанијата ја прошири својата продажна мрежа на 72 локации во 41 град во Србија, а бројот на вработени се зголеми за околу 80 нови колеги и колешки, соопштуваат од компанијата. Новите ...
Стипе Беванда, директор на „Сараевски кисељак“, која е членка на „Фортенова група“, потпиша нов колективен договор со претставникот на на Сидикатот „ППДувит“- БиХ, Мехмед Авдагиќ. Овој колективен договор претставува важен чекор за нашата компанија и вработените и е најдобар показател за нашиот континуиран фокус на осигурување на добри услови за работа. Со него не само што ги унапредивме материјалните услови за нашите вработени, туку поставивме и ...
„Дис“ е првата домашна трговска компанија која што во своите маркети ќе почне да користи разладни витрини базирани на системот на конверзија на фреонот во СО2. Овој потег претставува значаен чекор во намалување на емисиите на штетните гасови, соопштуваат од компанијата преку нивниот профил на „Линкедин“. Како пример за успешна конверзија на фреонот, компанијата го истакнува „Супер Дис“ во Златибор, додавајќи дека анализите покажале дека овој ...
Компанијата „Имлек“ традиционално со години го одбележува Светскиот ден на заштита на животната средина, а годинава својата ангажираност во зачувувањето на животната средина ја покажа со засадување на медоносни растенија и изградба на хотели за пчели. Во медоносниот парк „Силос“ во Белград, вработените на компанијата со заеднички сили засадуваа медоносни растенија, кои се важни поради привлекувањето на инсектите кои се клучни за развојот на ...
На 5 јуни, за струмичани вратите ги отвори реновираниот „Кам“ кој се наоѓа на ул Гоце Делчев бб. Новоуредениот „Кам“ е распространет на вкупна површина од 597 м², со зголемен капацитет од 35 паркинг-места, при што овозможува полесен пристап, поголема фукнционалност и прегледност при пазарењето. Во реновираниот и модерно уреден „Кам“ ќе пронајдете богат асортиман на производи од висок квалитет по ниски цени, од асортиманот на млечни и месни ...
Министерот за внатрешна и надворешна трговија на Србија, Томислав Момировоќ изјави дека трговската размена со Јапонија, минатата година изнесувала 330 милиони евра, а целта е во следните години таа да надмине над една милијарда евра годишно. Во текот на првиот ден од официјалната посета на економските делагации на Србија во Јапонија, Момировиќ истакна дека порастот на трговската размена може да се постигне единствено ако се привлечат нови ...
Сите држави членки на ЕУ, од јули годинава ќе мора да ги укинат обичните капачиња за пластичните шишиња до три литри и да ги заменат со капачиња кои се прикачени на шишето, пренесува „Б92“. Уште од 2018 година, ЕУ ја најави директивата за тоа како треба да се постапува со пластичните и картонските производи за еднократна употреба, со која се налага пијалаците да можат да се продаваат во пластични шишиња само доколку капачето биде прицврстено за ...
Компанијата „Палома“ го одбележа завршувањето на инвестициите вредни над 130 милиони евра во најсовремени технологии, со кои фабриката станува регионален центар за одржливо производство, квалитетни производи и услуги. Овие инвестиции ја осигуруваат долгорочната перспектива на традицијата на производство на хартија во Сладки Врх, како и ја одржуваат репутацијата на пазарната позиција на „Палома“ и на меѓународната „СХП група“. На настанот на кој ...
Продавницата е местото на „конечната вистина“ - тука се случуваат конкретни трансакции. Потрошувачите можеби сакаат одреден бренд, но таа љубов може да не е соодветно придружена со трансакции. Исто така, таа иста љубов кон брендот може да нè измами нас, маркетерите, така што често се фокусираме на „најлојалните купувачи“, иако голем дел од нашиот волумен доаѓа токму од оние што го купуваат производот само еднаш или двапати годишно АВТОР: ...
Лидерот на британскиот пазар „Теско“ и германскиот конкурент „Лидл“ влегоа во жестока битка за лојалност на купувачите во Обединетото Кралство. Новата иницијатива „Клубкард“ поддржана со вештачка интелигенција има за цел да ја направи програмата за награди на „Теско“ порелевантна за секој поединечен клиент. Лидерот на британскиот пазар мора да остане пред конкурентот „Лидл“, кој самиот ја унапредува сопствената програма за награди „Лилд плус“. ...
„Домашна трговија“ во чии рамки се вклучени маркетите „Сити“ и „Арома“ со отворе на новит маркет на „Сити“ во „Белград на вода“, продолжува со ширењето на својата малопродажна мрежа. Новиот маркет се простира на површина од 185 квадратни метри, во него на потрошувачите им се нуди асортиман од над 4.000 артикли, а во асортиманот се издвојуваат домашните и увозни брендови како и артиклите „To Go". На отворањетп на маркетот за посетителите бил ...
„Морисонс“ повторно воведува бесплатни картонски кутии како замена за традицоналните пластични ќеси. Од компанијата соопштуваат дека оваа иницијатива им дава втора шанса на кутиите кои инаку би биле рециклирани, а ова доаѓа како одговор на анкетата во чии рамки околу 67% од купувачите рекле дека го поддржуваат враќањето на оваа акција. Продолжуваме да им го олесниме купувањето на нашите потрошувачи и навистина сме задоволни што ги враќаме ...
„Морисонс“ повторно воведува бесплатни картонски кутии како замена за традицоналниет пластични ќеси. Од компанијата соопштуваат дека оваа иницијатива им дава втора шанса на кутиите кои инаку би биле рециклирани, а ова доаѓа како одговор на анкетата во чии рамки околу 67% од купувачите рекле дека го поддржуваат враќањето на оваа акција. Продолжуваме да им го олесниме купувањето на нашите потрошувачи и навистина сме задоволни што ги враќаме ...