За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините долж трасата на ...

Изградбата на патот Фариш – Дреново (втора фаза), пат низ карпестиот и планински предел, е предизвик за Јавното претпријатие за државни патишта, како и за изведувачот, но и за надзорот. Оваа делница е дел од експресниот пат Градско – Дреново, каде што беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу педесет метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност да падне на патот и ...

Сподели За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините ...

Изградбата на пат низ карпест и планински предел е предизвик за сите. И за нас -ЈПДП како инвеститори, но и за Изведувачот и Надзорот, соопшти Коце Трајановски. -На еден таков предизвик наидовме при градежните работи на изградбата на втората фаза Фариш – Дреново, дел од експресниот пат Градско-Дреново, каде што беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 50-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата ...

За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините долж трасата ...

За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините долж ...

Изградбата на пат низ карпест и планински предел е предизвик за сите. И за нас -ЈПДП како инвеститори, но и за Изведувачот и Надзорот, соопшти Коце Трајановски. -На еден таков предизвик наидовме при градежните работи на изградбата на втората фаза Фариш – Дреново, дел од експресниот пат Градско-Дреново, каде што беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 50-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата ...

Добивај вести на Viber Директорот на ЈП за Државни Патишта, Коце Трајановски, покажа што се се работи за да се добие безбеден пат. Овој пат предизвикот е кршење ризични карпи при изведбата на втората фаза ос изградбата на патот Фариш - Дреново, дел од експресниот пат Градско -Дреново. „Изградбата на пат низ карпест и планински предел е предизвик за сите. И за нас -ЈПДП како инвеститори, но и за Изведувачот и Надзорот. На еден таков предизвик ...

За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините долж трасата ...

За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините долж трасата на ...

За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините долж трасата на ...

Изградбата на пат низ карпест и планински предел е предизвик за сите. И за нас -ЈПДП како инвеститори, но и за изведувачот и надзорот. На еден таков предизвик наидовме при градежните работи на изградбата на втората фаза Фариш – Дреново, дел од експресниот пат Градско-Дреново, каде што беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 50-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува ...

За време на градежните работи на втората фаза Фариш – Дреново од изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, беа забележани пукнатини на две опасни карпи високи околу 70-тина метри, од кои едната се наоѓа над веќе изградениот мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од евентуално уривање на мостот. Токму затоа, ЈПДП заедно со Изведувачот и Надзорот преземаа активности за санација и стабилизација на косините долж трасата на ...

За време на градежните активности на втората фаза од проектот Фариш – Дреново, кој се однесува на изградбата на експресниот пат Градско-Дреново, се забележаа значајни пукнатини на две опасни карпи високи околу 70 метри. Едната карпа се наоѓа над веќе изграден мост од левата страна, што претставува потенцијална опасност од можно уривање на мостот. Заради оваа ситуација, ЈПДП во соработка со Изведувачот и Надзорот започна активности за санација и ...