Во ударните термини на телевизиите најмногу се емитуваат серии и серијали (45 %), по што следуваат информативните емисии со 24 % и играните филмови со 22 %, а најмалку застапени се документарните програми со 5 % како и хумористичните и музичките програми со по 2 %, покажаа резултатите од анализата што ја спроведе Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги „Родот во медиумите 2024: Родовите прашања и начинот на претставување на жените и ...
Во ударните термини на телевизиите најмногу се емитуваат серии и серијали (45%), по што следуваат информативните емисии со 24% и играните филмови со 22%, а најмалку застапени се документарните програми со 5% како и хумористичните и музичките програми со по 2%, покажаа резултатите од анализата „Родот во медиумите 2024: Родовите прашања и начинот на претставување на жените и мажите во ударното време на националните телевизии“ што ја спроведе ...
На состанокот, директорот на АВМУ, Зоран Трајчевски информира за активностите поврзани со спроведените надзори врз радиодифузерите, операторите на јавни електронски комуникациски мрежи, издавачите на печатени медиуми, изречените мерки јавна опомена, изработените анализи и студии, активностите на полето на меѓународната соработка и европската интеграција. На состанокот беа презентирани и наодите од анализата „Родот во медиумите 2024 – Родовите ...
Во ударните термини на телевизиите најмногу се емитуваат серии и серијали (45 %), по што следуваат информативните емисии со 24 % и играните филмови со 22 %, а најмалку застапени се документарните програми со 5 % како и хумористичните и музичките програми со по 2 %, покажаа резултатите од анализата што ја спроведе Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги „Родот во медиумите 2024: Родовите прашања и начинот на претставување на жените ...
Во ударните термини на телевизиите најмногу се емитуваат серии и серијали (45 %), по што следуваат информативните емисии со 24 % и играните филмови со 22 %, а најмалку застапени се документарните програми со 5 % како и хумористичните и музичките програми со по 2 %, покажаа резултатите од анализата што ја спроведе Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги „Родот во медиумите 2024: Родовите прашања и начинот на претставување на жените ...