WhatsApp објави дека за првпат ќе започне да прикажува реклами во рамки на својата апликација, конкретно во делот „Статус“. Дополнително, корисниците ќе можат да се претплатат на своите омилени канали, како што се медиумски куќи или новински портали, со месечна претплата за ексклузивни содржини. Meta, сопственикот на платформата, со години нудеше услуга без реклами и дополнителни функции за наплата, но сега доаѓа крај на тоа. Рекламите отсега ќе ...
YouTube неодамна ги засили своите мерки против блокирање реклами, затворајќи ги дупките во законот што ги искористија блокаторите на реклами. Компанијата започна експериментални мерки против блокаторите на реклами во 2023 година, пред да продолжи со полна пареа во 2024 година. Но, дури и тогаш, неколку апликации, вклучувајќи го Mozilla Firefox (и екстензии), ги искористија слабостите во заштитата на YouTube во текот на изминатите неколку месеци. ...
YouTube неодамна ги засили своите мерки против блокирање реклами, затворајќи ги дупките во законот што ги искористија блокаторите на реклами. Компанијата започна експериментални мерки против блокаторите на реклами во 2023 година, пред да продолжи со полна пареа во 2024 година. Но, дури и тогаш, неколку апликации, вклучувајќи го Mozilla Firefox (и екстензии), ги искористија слабостите во заштитата на YouTube во текот на изминатите неколку месеци. ...
Meta, тогаш Facebook, ја купи една од најпознатите апликации за разговори, WhatsApp, уште во 2014 година за 16 милијарди долари. Дефинитивно изненадува времето кое од компанијата издржаа пред да почнат да ја користат и оваа платформа за прикажување на реклами, како што тоа е стандардно на Facebook и Instagram. Во периодот што следи, WhatsApp веќе нема да биде апликација на која нема никакви реклами, па истите ќе почнат постепено да им се ...
WhatsApp воведува три нови рекламни функции што ќе го променат начинот на кој се користи популарната апликација за пораки. Компанијата, исто така, ветува дека приватните пораки на корисниците нема да бидат допрени. Платформата во сопственост на Мета нагласува дека новите реклами нема да се прикажуваат во приватни разговори, ниту пак содржината на тие пораки (која е заштитена со енкрипција од двата краја) ќе се користи за персонализирање на ...