Според податоците, 28% од испитаниците сметаат дека религијата повеќе или помалку е користена во кампањите, што претставува пад во однос на претходните мерења во 2020 и 2017 година. Истовремено, 51% веруваат дека религијата малку или воопшто не се користи во политичката комуникација на партиите. Граѓаните генерално се против користење религиозни симболи во кампањи – дури 68% го сметаат тоа за злоупотреба на религиозните чувства. И покрај тоа, ...
Предизборните натпреварувања за локалните избори повторно ја отворија дебатата за тоа колку религијата се користи како средство за политичко влијание. Препорачано Новото истражување „Религијата во политичките кампањи“, спроведено од Институтот за политички истражувања – Скопје (ИПИС), интернет-порталот Религија.мк и фондацијата Конрад Аденауер (КАС), открива дека значителен дел од граѓаните препознаваат поврзување меѓу верските чувства и ...
На прашањето дали верските заедници на овие локални избори фаворизирале одредена партија, потврдно одговориле 24,3 отсто од испитаниците, додека 33,9 отсто не препознале такво нешто. На дополнителното прашање за оние кои одговориле потврдно, која е таа партија, 27,4 отсто сметаат дека била фаворизирана ВМРО-ДПМНЕ, 26,3 отсто ДУИ, 21,2 отсто – ВЛЕН, а само 1,1 отсто дека била фаворизирана СДСМ Последната предизборна кампања за локалните избори не ...
Резултатите покажуваат дека речиси секој трет испитаник одговорил дека религијата била користена или дека била донекаде користена во функција на предизборно прибирање гласови. „Иако е сè уште релативно висок процентот на испитаници кои сметаат дека религијата е употребена во кампањата за последните избори, сепак од споредбените податоци со истражувањата од претходно, може да се забележи тренд на намалување на овој процес. За разлика од партиите, ...
Предизборната кампања за локалните избори повторно го покажа влијанието на религијата и религиозните чувства врз граѓаните, како средство за привлекување на гласови. Ова го потврдува најновото истражување „Религијата во политичките кампањи“, спроведено од Институт за политички истражувања-Скопје (ИПИС), интернет порталот Религија.мк и фондацијата Конрад Аденауер (КАС). Според податоците секој трет испитаник смета дека религијата била ...
Предизборната кампања за локалните избори не помина без употребата на религијата и религиските чувства на граѓаните, со цел привлекување повеќе гласови на изборите, покажува истражувањето „Религијата во политичките кампањи“ спроведено од страна на Институтот за политички истражувања-Скопје (ИПИС), интернет порталот Религија.мк и фондацијата Конрад Аденауер (КАС). Резултатите покажуваат дека речиси секој трет испитаник одговорил дека религијата ...
Предизборната кампања за локалните избори не помина без употребата на религијата и религиските чувства на граѓаните, со цел привлекување повеќе гласови на изборите. Ова го покажува последното истражување „Религијата во политичките кампањи“ спроведено од страна на Институтот за политички истражувања-Скопје (ИПИС), интернет порталот Религија.мк и фондацијата Конрад Аденауер (КАС). Речиси секој трет испитаник одговорил дека религијата била ...
Предизборната кампања за локалните избори не помина без употребата на религијата и религиските чувства на граѓаните, со цел привлекување повеќе гласови на изборите. Ова го покажува последното истражување „Религијата во политичките кампањи“ спроведено од страна на Институтот за политички истражувања-Скопје (ИПИС), интернет порталот Религија.мк и фондацијата Конрад Аденауер (КАС). Речиси секој трет испитаник одговорил дека религијата била ...

