Пред да стане градоначалничка на Град Скопје, Данела Арсовска пред граѓаните ветуваше унапредување на велосипедската инфрастуктура низ градот, но денес, две години од нејзиниот мандат, се чини дека слабоѝ оди на тоа поле. Во Скопје навистина се реконструираат и пробиваат улици, но ретко која од нив има функционални или какви било велосипедски патеки. Последен пример е реконструкцијата на улицата „Никола Карев” кај железничката станица и ...
Пред да стане градоначалничка на Град Скопје Данела Арсовска пред граѓаните ветуваше унапредување на велосипедската инфрастуктура низ градот, но денес, две години од нејзиниот мандат, се чини дека слабо и оди на тоа поле. Во Скопје навистина се реконструираат и пробиваат улици, но ретко која од нив има функционални или какви било велосипедски патеки. Последен пример е реконструкцијата на улицата „Никола Карев“ кај железничката станица и ...
Пред да стане градоначалничка на Град Скопје Данела Арсовска пред граѓаните ветуваше унапредување на велосипедската инфрастуктура низ градот, но денес, две години од нејзиниот мандат, се чини дека слабо и оди на тоа поле. Во Скопје навистина се реконструираат и пробиваат улици, но ретко која од нив има функционални или какви било велосипедски патеки. Последен пример е реконструкцијата на улицата „Никола Карев“ кај железничката станица и ...
Пред да стане градоначалничка на Град Скопје, Данела Арсовска пред граѓаните ветуваше унапредување на велосипедската инфрастуктура низ градот, но денес, две години од нејзиниот мандат, се чини дека слабоѝ оди на тоа поле. Во Скопје навистина се реконструираат и пробиваат улици, но ретко која од нив има функционални или какви било велосипедски патеки. Последен пример е реконструкцијата на улицата „Никола Карев” кај железничката станица и ...