YouTube постојано смислува „иновативни“ начини за прикажување реклами на корисниците. Без разлика дали станува збор за реклами што може да се прескокнат, реклами што не може да се прескокнат или некој трет тип, крајната цел е секогаш иста: да се најде уште повеќе простор за генерирање поголем профит. Сега, благодарение на напредокот во вештачката интелигенција, YouTube пронајде сосема ново место за вметнување реклами – токму во оние моменти кога ...
YouTube постојано смислува „иновативни“ начини за прикажување реклами на корисниците. Без разлика дали станува збор за реклами што може да се прескокнат, реклами што не може да се прескокнат или некој трет тип, крајната цел е секогаш иста: да се најде уште повеќе простор за генерирање поголем профит. Сега, благодарение на напредокот во вештачката интелигенција, YouTube пронајде сосема ново место за вметнување реклами – токму во оние моменти кога ...