Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. View this post on Instagram A post shared by Etam (@etam) Кампањата служи како увертира на претстојната ...
Модната куќа Мејсон Марџела е позната по тоа што одбегнуваше да вклучи познато лице во своја кампања. Затоа веста дека Мајли Сајрус е нивно заштитно лице во кампања за сезоната есен/зима 2025 предизвикаа чудење во модниот свет. Сајрус се има појавено повеќе пати во креации од Марџела, важи за едно од најпопуларните лица во шоу бизнисот, а од неодамна се смета и за модна икона. Кампањата ја снимаше фотографот Паоли Роверси, а Мајли во неа се ...
Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. Кампањата служи како увертира на претстојната модна ревија на брендот, закажана за 30 септември, и ја слави ...
Францускиот бренд за долна облека „Етам“ ја претстави својата есенска кампања за 2025 година, а заштитно лице е познатата манекенка Ирина Шајк. Кампањата, соодветно насловена „J’ETAM“, го комбинира името на брендот со францускиот збор за љубов и го поставува прашањето: „Која емоција е карактеристична за Французите?“, а одговорот е љубов. View this post on Instagram A post shared by Etam (@etam) Кампањата служи како увертира на претстојната ...