Кинеската интернет-платформа „Тему“ наводно се подготвува за значително проширување на својата понуда на прехранбени производи во Европа, вклучувајќи и продажба на европски прехранбени производи. Според пишувањето на медиумите, „Тему“ планира значително да ја прошири својата работа со прехранбени производи во Европа и да продава европски прехранбени производи. Од компанијата за австриската новинска агенција APA потврдиле дека платформата „Тему“ ...
Неколку европски медиуми објавуваат дека кинескиот Тему во неколку земји-членки на ЕУ и во Швајцарија веќе подготвува логистика за продажба на прехранбени и други производи, со што директно ќе им конкурира на популарните трговски синџири од типот на Лидл, Алди или Керфур. Во Европа тоа веќе се смета за кинеска офанзива на чувствителниот пазар на храна и се очекува бурна дебата против „агресорот“. Главните предности на Кинезите би биле ...