Европската комисија започна истрага за рекламни кампањи кои го промовирале Instagram на тинејџери преку YouTube, заобиколувајќи ги правилата на Google за рекламирање наменети за малолетници. Фокус на истрагата Истрагата, со кодно име „Tangerine Owl“, се фокусира на тоа како вработени во Google наводно го советувале Meta како да ги заобиколат правилата за рекламирање на Google. Целта на истрагата е да се утврди дали оваа соработка довела до ...
Европската комисија истражува низа рекламни кампањи кои го промовираа Инстаграм на тинејџери на Јутјуб, а со тоа Гугл ја заобиколи сопствената рекламна политика наменета за малолетници…Истрагата на Комисијата на ЕУ, која внатрешно го носи кодното име „Tangerine Owl“, е фокусирана на тоа како вработените во Google наводно го советувале Мет како да ги заобиколи правилата за рекламирање на Google наменети за малолетници.Неодамна, претставници на ...
Европската комисија истражува низа рекламни кампањи кои го промовираа Инстаграм на тинејџери на Јутјуб, а со тоа Гугл ја заобиколи сопствената рекламна политика наменета за малолетници… Истрагата на Комисијата на ЕУ, која внатрешно го носи кодното име „Tangerine Owl“, е фокусирана на тоа како вработените во Google наводно го советувале Мет како да ги заобиколи правилата за рекламирање на Google наменети за малолетници. Неодамна, претставници на ...