Трговскиот синџир „Теско“ ја почна финансиската 2025/26 година со силни резултати – пазарниот удел се зголеми на 28%, а перцепцијата на брендот се подобри за 65 базични поени. Како што информираат од компанијата, продажбата на храна се зголемила за 5,9%, со силен придонес од свежите производи, додека продажбата на нехранбени артикли пораснала за 6,2%. Во првиот квартал годинава компанијата лансира повеќе од 350 нови производи, вклучувајќи ја и ...
Економија Албанија со добри остварувања на СДИ во првиот квартал 12.06.2025 Странските директни инвестиции (СДИ) во Албанија во првиот квартал годинава бележат зголемување во споредба со истиот период 2024 година. Централна банка на Албанија објави дека странските директни инвестиции достигнаа 362 милиони евра во првите три месеци од годинава, со зголемување од околу 2 отсто во споредба со истиот период минатата година. „Новата капитална ...