„ИЦА Макси“ во Шведска им пркоси на падовите на хипермаркетите низ Европа. Неговите продавници, предводени од индивидуални трговци – сопственици, комбинираат вештини во подготовка на свежа храна, дигитална практичност и силна перцепција на вредности. Резултатот е раст на пазарното учество и сè поголема релевантност меѓу купувачите. Автор: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Во време кога хипермаркетите низ Европа се борат да ги ...

„ИЦА Макси“ во Шведска им пркоси на падовите на хипермаркетите низ Европа. Неговите продавници, предводени од индивидуални трговци – сопственици, комбинираат вештини во подготовка на свежа храна, дигитална практичност и силна перцепција на вредности. Резултатот е раст на пазарното учество и сè поголема релевантност меѓу купувачите. Автор: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Во време кога хипермаркетите низ Европа се борат да ги ...