Асоцијацијата на Македонската индустрија за видео игри – МГИ Скопје, организира настан на тема дизајн на игри на 13 јуни (четврток) во Заедницата за технолошки ентузијасти „Base42“ со почеток во 18 часот. „Дизајнирање на игри не е програмирање, арт, моделирање или ригување. Дизајнерот на игри не треба да владее Blender, ZBrush, 3ds Max, Maya, Unity, Unreal Engine, SketchUp или Houdini. Дизајн на игри е креирање и моделирање на механики, системи ...

Асоцијацијата на Македонската индустрија за видео игри – МГИ Скопје, организира настан на тема дизајн на игри на 13 јуни (четврток) во Заедницата за технолошки ентузијасти „Base42“ со почеток во 18 часот. „Дизајнирање на игри не е програмирање, арт, моделирање или ригување. Дизајнерот на игри не треба да владее Blender, ZBrush, 3ds Max, Maya, Unity, Unreal Engine, SketchUp или Houdini. Дизајн на игри е креирање и моделирање на механики, системи ...

Асоцијацијата на Македонската индустрија за видео игри – МГИ Скопје, организира настан на тема Game Design. Се работи за втор настан во низата организирана во склоп на MGI Meetups Presents бесплатни настани посветени на сегменти од развивањето на видео игри. Што е Гејм Дизајн? Game Design не е програмирање, арт, моделирање или ригување. Гејм дизајнерот не треба да владее Blender, ZBrush, 3ds Max, Maya,… Unity, Unreal Engine, SketchUp, Houdini,… ...