Би-Би-Си Со отфрлање на таканаречената „Haul“ култура - која го поттикнува прекумерното купување и потребата за покажување на нови парчиња облека - и со промовирање на внимателната потрошувачка, движењето за деинфлуенсери добива на популарност. Дијана Вајб во 2019 година пребарувала по социјалните медиуми кога наишла на инфлуенсер кој рекламирал витлер за коса без топлина. „Тоа беа еластични стапчиња со кои можевте да спиете и ветувањето беше ...

На само 15 години, Александар Динев, инспириран од други креатори, почнал да објавува забавни видеа на социјалните мрежи. Воопшто не бил свесен, ниту, пак, имал намера тоа да му стане професија. Како што повеќе објавувал оригинална содржина и му се зголемувала публиката, почнале да го контактираат различни брендови. Денес, тој е меѓу најпопуларните македонски инфлуенсери со повеќе од 320 илјади следбеници на Тик-ток. Кога имал само 16 години, ...