Францускиот бренд Lacoste го смени своето глобално препознатливо лого-зелениот крокодил во зелена коза. Со ова брендот оддава признание на најдобриот на сите времиња или Greatest Of All Time (GOAT) Новак Ѓоковиќ. Српскиот тенисер од 2017 година со гордост ги носи моделите на брендот, како нивната препознатлива поло маичка. Според Lacoste со ова шампионот ги промовира и поддржува истите вредности како и самиот основач Рене Лакост: упорност, ...

Француската модна марка е позната и се издвојува по емблематскиот крокодил во своето лого, но еден брз преглед на социјалните мрежи открива дека Lacoste го заменува крокодилот со…коза? Зошто е направена промената? Пред почетокот на US Open, Lacoste го слави својот амбасадор Новак Ѓоковиќ, трансформирајќи го емблематскиот крокодил на марката во GOAT (Најголемиот на сите времиња), со што започнува ексклузивна капсулна колекција. Симболичната ...

Познатиот француски моден бренд Lacoste, основан пред речиси 100 години од познатиот тенисер Рене Лакост, одлучи привремено да го промени своето препознатливо лого со крокодил. Наместо тоа, во новата колекција ќе има друго животно, а причината е големата почит кон Новак Ѓоковиќ. Во новата линија на облека, која ќе биде лансирана по повод претстојното Отворено првенство на САД, наместо крокодил ќе се појави коза. Ова животно на англиски се ...