Празничните кампањи се секогаш исплатливи од причина што декември е месецот кога компаниите и брендовите се подготвени да потрошат малку екстра пари. Големите имиња во бизнисот се натправаруваат кој ќе ја направи најдобрата и најуспешната празнична кампања, кој ќе привлече повеќе внимание и поголем број на купувачи. Една од тие компании е и Nespresso која што паметно го искористи можеби најпопуларниот пар годинава Дејвид и Викторија Бекам. ...
Празничните кампањи се секогаш исплатливи од причина што декември е месецот кога компаниите и брендовите се подготвени да потрошат малку екстра пари. Големите имиња во бизнисот се натправаруваат кој ќе ја направи најдобрата и најуспешната празнична кампања, кој ќе привлече повеќе внимание и поголем број на купувачи. Една од тие компании е и Nespresso која што паметно го искористи можеби најпопуларниот пар годинава Дејвид и Викторија Бекам. ...