Тунелот долг 22,13 километри е дел од автопатот Урумчи-Јули и ќе ги поврзува северните и јужните делови од регионот преку планините Тјаншан. Значително пократко патување Отворањето на тунелот ќе го скрати времето потребно за преминување на планините од неколку часа на околу 20 минути. Според Гуо Шенг, заменик-директор на регионалниот оддел за транспорт, проектот ќе го олесни долгогодишниот сообраќајен метеж и ќе придонесе за порамномерен ...
Тунелот, долг 22,13 километри, е дел од автопатот Урумчи-Јули и ќе ги поврзува северните и јужните делови од регионот преку планинскиот венец Тјаншан. Со неговото пуштање во употреба ќе се намали времето потребно за преминување на планините од неколку часа на речиси 20 минути. Според заменикот директор на регионалниот оддел за транспорт, Гуо Шенг, проектот ќе ги ублажи долгогодишните сообраќајни метежи и ќе придонесе за порамномерен развој на ...
Најдолгиот и најдлабок подводен патен тунел во светот се гради во Норвешка, со цел да го скрати патувањето меѓу големите градови и да стане дел од автопат долж нејзиниот западен брег. Тунелот „Рогфаст“ ќе биде долг 27 километри, а најдлабоката точка ќе биде 392 метри под нивото на морето. Изградбата започна во јануари 2018, но беше запрена кон крајот на 2019 поради пречекорување на трошоците, што доведе до откажување на постојните договори и ...
Тунелот долг 22,13 километри е дел од автопатот Урумчи-Јули и ќе ги поврзува северните и јужните делови од регионот преку планините Тјаншан. Значително пократко патување Отворањето на тунелот ќе го скрати времето потребно за преминување на планините од неколку часа на околу 20 минути. Според Гуо Шенг, заменик-директор на регионалниот оддел за транспорт, проектот ќе го олесни долгогодишниот сообраќајен метеж и ќе придонесе за порамномерен развој ...

