Југото беше автомобилски аутсајдер кој никогаш не се стремеше кон брзина, елеганција или технолошка иновација. Неговата цел беше едноставна: да биде достапен за сите.Од денешна перспектива, Југото беше полуготов производ кој зрачеше со голем оптимизам во своето време. Затоа е интересна секоја рецензија за овој автомобил, вклучително и оваа режирана од италијански новинар. Но, пред да се осврнеме на краткиот тест, ве потсетуваме дека генезата на ...

„Југо“ беше автомобилски аутсајдер кој никогаш не се стремеше кон брзина, елеганција или технолошка иновација. Неговата цел беше едноставна – да биде достапен за сите. Од денешна перспектива, „југо“ беше полуготов производ кој зрачеше со голем оптимизам во тоа време. Да се потсетиме дека генезата на „застава југо“ датира од 1971 година, кога менаџментот на „Застава“ започна амбициозен проект – создавање автомобил што ќе ја пополни празнината ...

Југото беше автомобилски аутсајдер кој никогаш не се стремеше кон брзина, елеганција или технолошка иновација. Неговата цел беше едноставна: да биде достапен за сите.Од денешна перспектива, Југото беше полуготов производ кој зрачеше со голем оптимизам во своето време. Затоа е интересна секоја рецензија за овој автомобил, вклучително и оваа режирана од италијански новинар.Но, пред да се осврнеме на краткиот тест, ве потсетуваме дека генезата на ...