Шесте тренда можат да бидат на различни нивоа на зрелост во малопродажната индустрија, но секој е значаен и може да биде погубен доколку не се земе предвид. Извор: „Керни“, www.co.kearney.com Имајќи ги предвид лидерските карактеристики, „Керни“ следи шест макропотрошувачки трендови што трговците на мало треба внимателно да ги следат. Иако не е мудро стратегијата да се заснова само на нив, овие предизвици треба да бидат во срцето на нивното ...

Успешните трговци на мало се студенти по историја и мајстори на нивната уметност. Тие создаваат стратегија наместо да ги следат другите, особено кога се соочуваат со бранови на макроекономски настани и предизвици во индустријата. Извор: „Керни“, www.co.kearney.com Пред неколку години се користеше хиперболата „малопродажна апокалипса“ за да се опише состојбата на голем број трговци што се соочуваа со банкрот. Различни фактори ги доведоа до ...