Повеќето од потрошувачите во Германија сакаат кога има предупредувачки ознаки на пакувањата, во кои е сменето количеството. Германската организација за потрошувачи „Стифтунг Варентест“ неодамна предупреди на скриени зголемувања на цените. Во речиси идентично пакување, на кое се навикнати потрошувачите, се пакува помало количество производи и често се продава по иста цена. Во истражувањето 77 отсто од испитаниците изјавиле дека продавниците ...

Повеќето од потрошувачите во Германија сакаат кога има предупредувачки ознаки на пакувањата, во кои е сменето количеството. Германската организација за потрошувачи „Стифтунг Варентест“ неодамна предупреди на скриени зголемувања на цените. Во речиси идентично пакување, на кое се навикнати потрошувачите, се пакува помало количество производи и често се продава по иста цена. Во истражувањето 77 отсто од испитаниците изјавиле дека продавниците ...