Ова ја става земјата на врвот на светската железничка индустрија и е на второ место во светот по брзина на работа, веднаш зад Кина. Новиот воз е означен како EMU-370 и е развиен преку национална програма за истражување и развој. Иако неговата планирана комерцијална брзина е 370 км/ч, техничкиот максимум на дизајнот се искачува на 407 км/ч, што остава простор за понатамошни подобрувања во иднина. Според планот на владата, производството на ...

Ова ја става земјата на врвот на светската железничка индустрија и е на второ место во светот по брзина на работа, веднаш зад Кина. Новиот воз е означен како EMU-370 и е развиен преку национална програма за истражување и развој. Иако неговата планирана комерцијална брзина е 370 км/ч, техничкиот максимум на дизајнот се искачува на 407 км/ч, што остава простор за понатамошни подобрувања во иднина. Според планот на владата, производството на првите ...