Добивај вести на Viber Македонски Телеком како дел од својата тековна кампања посветена на надминување на предрасудите во општеството лансираше нов социјален експеримент, кој ни ја покажува вистината за еднаквоста видена низ најчистите очи, детските. Едноставна задача, длабока поука За учество во експериментот беа повикани деца на возраст од шест до седум години. Нивната задача беше едноставна: „Нацртај човек.“ Опремени со дрвени боички, ...
Македонски Телеком како дел од својата тековна кампања посветена на надминување на предрасудите во општеството лансираше нов социјален експеримент, кој ни ја покажува вистината за еднаквоста видена низ најчистите очи, детските. Едноставна задача, длабока поука За учество во експериментот беа повикани деца на возраст од шест до седум години. Нивната задача беше едноставна: „Нацртај човек.“ Опремени со дрвени боички, фломастери и маркери, малите ...
Македонски Телеком како дел од својата тековна кампања посветена на надминување на предрасудите во општеството лансираше нов социјален експеримент, кој ни ја покажува вистината за еднаквоста видена низ најчистите очи, детските. Едноставна задача, длабока поука За учество во експериментот беа повикани деца на возраст од шест до седум години. Нивната задача беше едноставна: „Нацртај човек.“ Опремени со дрвени боички, фломастери и маркери, малите ...

