Во време кога цените на храната, режиските трошоци и горивото постојано растат, сè повеќе луѓе се одлучуваат на нов вид бунт, односно „одмазничко штедење“. Наместо бојкот на продавници или протести, потрошувачите едноставно ги менуваат навиките: трошат помалку, штедат повеќе и така директно испраќаат порака дека им е доста од бескрајното поскапување. По пандемијата се појави феноменот „revenge spending“ (одмазничка потрошувачка), кога луѓето ...
Во време кога цените на храната, режиските трошоци и горивото постојано растат, сè повеќе луѓе се одлучуваат на нов вид бунт, односно „одмазничко штедење“. Наместо бојкот на продавници или протести, потрошувачите едноставно ги менуваат навиките: трошат помалку, штедат повеќе и така директно испраќаат порака дека им е доста од бескрајното поскапување. По пандемијата се појави феноменот „revenge spending“ (одмазничка потрошувачка), кога луѓето ...