Автомобили
Дачија работи на новиот „Логан“

Романскиот производител на автомобили, во сопственост на францускиот гигант Рено, смета на Логан и во иднина. Иако прифатлива мала лимузина е најниско продаваниот модел, Dacia моментално работи на својата нова генерација.
Логан е првото „биолошко“ дете родено во бракот на Рено и Дачија во 2004 година. Оваа сега 20-годишна девојка е еден од важните столбови на брендот. Сепак, продажбата на Logan е под сите очекувања.
Заедно со електричната пролет, Логан е убедливо најслабата алка во синџирот на Dacia по девет месеци со едвај повеќе од 12.000 испорачани единици. Таа бројка, во споредба со 202.000 регистрирани Сандерс во истиот период, изгледа прилично неубедлива.
Сегашната генерација, трета во историјата на овој модел, дебитираше есента 2020 година и се произведува во Романија и Мароко. Додека првиот Logan привлече доста голем интерес на западноевропските пазари, продажбата на сегашната генерација останува незабележана. Во Европа просечно месечно се продаваат само околу 1.350 Logan.
Да бидам целосно искрен, во последниве години Dacia го фокусираше своето внимание на модели како што се бестселерот Sander, новиот Duster и секако новиот Bigster. За цело време тие потрошиле најмалку енергија на Логан. Сепак, првиот модел кој помогна да се реформира Dacia нема да биде заборавен, пишува Klix.ba.
Сепак, без оглед на слабиот интерес на пазарот, Dacia нема да го отпише овој модел. Романците веќе работат на следната генерација, иако нема конкретни чекори, бидејќи се уште е рано.
Она што може да се очекува е дека четвртата генерација на Logan ќе „пристигне“ на пазарот најрано во 2027 година. Со оглед на тоа дека Logan е основата за моделот Sandero, а за овој бестселер деновиве на големо се шпекулира дека ќе биде електрифициран, лесно може да се претпостави дека истиот пат го чека Logan од техничка страна.
Извор: Klix.ba
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Денес во кичевската касарна „Чеде Филипоски – Даме“ – со свеченост беше реализиран 21-ви Мај – „Денот на единицата“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (22 мај)
-
Временска прогноза1 ден
Попоски истакна дека најмалку до првата седмица од јуни месец ќе имаме слично време, можеби и со пониски температури
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за петок (23 мај)
-
Македонија1 ден
Приведен измамник: Преку фејсбук страница продавал наводно благословени предмети
-
На денешен ден21 час
Времеплов: На денешен ден (22 мај)
-
Спорт10 часа
(ВИДЕО) „Кралевите“ и навивачите по 13 години и освоени сите титули се простуваат од Лука Модриќ, кој најави заминување од Реал Мадрид
-
Спорт2 дена
ФФМ и МВР потпишаа Меморандум за унапредување на безбедноста на фудбалски настани и заштита на интегритетот