Производите не смеат да се рекламираат со тврдења дека лекуваат или спречуваат болести бидејќи тоа создава лажна сигурност и ја доведува јавноста во заблуда, порача Жанета Мијоска, раководителка на сектор во Агенцијата за храна и ветеринарство (АХВ). Сѐ почесто сме сведоци на рекламирање на производи за слабеење со тврдења кои не се научно потврдени и кои можат да бидат сериозна закана за здравјето, предупредуваат од Агенцијата. Неконтролирана ...

Сѐ почесто сме сведоци на рекламирање на производи за слабеење со тврдења кои не се научно потврдени, а понекогаш дури и опасни по здравјето. Неконтролирана употреба на чаеви и додатоци за слабеење, посебно оние набавени преку социјалните мрежи или нерегистрирани онлајн-продавници, може да доведе до сериозни здравствени компликации – од дехидратација и нарушување на електролитен баланс, до оштетување на органи. Ова го изјави Радмила Ј. ...