Автомобили
Audi оживеа луд проект од 1930-тите. Возачот е во средината (ФОТО)

Доколку се произведува во своето време, Auto Union Type 52 несомнено би бил најбрзиот автомобил на планетата.
Audi сега го оживеа и го донесе на фестивалот на брзина во Goodwood. Schnellsportwagen требаше да биде друмска верзија на тркачкиот автомобил Type 22 Grand Prix. Би го придвижувал V16 мотор со 200 КС, и проектирана максимална брзина од 200 km/h. За жал, во зората на Втората светска војна, проектот беше напуштен некаде во 1935 година и оставен во фиока, каде што остана до минатата година.
Volt egyszer egy Porsche által tervezett Auto Union Type 52 (1934), ami soha nem valósult meg sőt, a tervek nagy része is eltűnt. Most az Audi úgy gondolta ideje feltámasztani a vasat és energiát nem kímélve megpróbálták a lehetetlent, megépítették a 16 hengeres varacskos disznót pic.twitter.com/u6YGDClHJ0
— car_történet (@car_tortenet) July 15, 2024
Audi најпрво ја ангажираше специјализираната компанија Crosthwaite & Gardner да ја изгради каросеријата, а потоа и сите механички компоненти, врз основа на достапните нацрти. Работата траела цела година, а автомобилот е речиси идентичен со оригиналот од пред 70 години.
Audi has today unveiled the Type 52 ‘Schnellsportwagen’ at the Goodwood FoS: a three-seat mid-engined fastback bred from the V16 Auto Union racing cars of the 1930s, drawn-up by Ferdinand Porsche in 1935. Only, It was never built – until now!https://t.co/F5nY951vCn pic.twitter.com/UQ1MGdTj69
— Octane magazine (@octane_magazine) July 11, 2024
Единствена забележлива разлика е централно поставениот V16 мотор со претходно полнење, кој наместо оригиналниот 4.4 сега има зафатнина од 6 литри. Моќта беше зголемена од 200 на дури 520 КС. Нема сомнеж, тип 52 е секако најспектакуларното Audi во последните неколку децении.
#Audi se puso manos a la obra y construyó un superauto con motor V16 desarrollado en los años 30’s.
En serio, el Auto Union Type 52 debutó 90 años después de su desarrollo en #GoodwoodFOS pic.twitter.com/fRLx3OhWQj— Sergio Oliveira (@sergiooliveiram) July 13, 2024
Можете дури и да седите во него како McLaren – простор за тројца среќници, а возачот е во средината. Во исто време, овој автомобил не е мал: има должина од 5390 mm, ширина само 1780 mm и висок 1660 mm. Вкупната маса на автомобилот е 1450 кг.
/index
Автомобили
„Audi“ го надградува своето „Q5“ семејство со нови „plug-in“ хибридни модели

Audi го проширува понудата на моделите Q5 со нови plug-in хибридни верзии. Покрај стандардните мотори со внатрешно согорување и MHEV технологија, сега и Q5 SUV и Q5 Sportback ќе се нудат како електрифицирани PHEV модели. Двата модели ќе бидат достапни со избор помеѓу две нивоа на моќност: 220 kW (299 КС) и 270 kW (367 КС).
Новата генерација на батерии што се користи во овие модели има околу 45% поголем капацитет во споредба со претходната, овозможувајќи електричен досег до 100 километри со нето капацитет од 20,7 kWh.
Со оваа нова генерација, Audi го отвора следното поглавје во приказната за Q5, комбинирајќи спортски перформанси со секојдневна практичност. Новите модели ја задржуваат удобноста и пространоста на SUV возилата, додека Sportback варијантата нуди подинамичен дизајн. Современите технологии, подобрениот надворешен изглед и новиот концепт на управување се само дел од подобрувањата.
Во поглед на перформансите, верзијата со 270 kW забрзува од 0 до 100 km/h за 5,1 секунда, додека верзијата со 220 kW го прави тоа за 6,2 секунди. Сите модели имаат максимална брзина од 250 km/h. Возилата се опремени со 2.0 TFSI бензински мотор и електричен мотор, поврзани преку електрифициран менувач со двојна спојка и quattro ultra погон, што овозможува балансирано, но спортско возење.
Новата батерија, распоредена на две нивоа, поддржува полнење до 11 kW наизменична струја, а целосното полнење трае околу 2,5 часа. Корисниците можат да избираат помеѓу EV режим (исклучиво на струја) и хибриден режим, кој автоматски менаџира енергијата за најдобра ефикасност. Првпат, можно е индивидуално да се одреди посакуваното ниво на полнење.
Audi ја подобри и регенерацијата при сопирање, која сега може да се прилагоди во три степени преку лопатките на воланот. Возилото автономно обновува енергија при кочење, користејќи податоци од навигацискиот систем.
Хибридниот систем самостојно избира оптимална стратегија за работа, без потреба од рачна интервенција. Исто така, стандардната опрема е значително подобрена. Моделите со 220 kW доаѓаат со S спортско потпирање и 3-зонски автоматски клима-уред, додека посилната верзија добива LED светла и дополнителна премиум опрема.
Внатрешноста вклучува Audi MMI experience plus со интегрирана продавница за апликации, аудио систем, спортски седишта во црна кожа и 19-инчни тркала. Задната клупа може да се прилагодува и поместува, што ја зголемува практичноста.
Цените во Германија започнуваат од 63.400 евра за Q5 e-hybrid со 220 kW, додека најскапата Sportback верзија со 270 kW започнува од 74.300 евра. Производството се одвива во Сан Хозе Чијапас, Мексико, а моделите ќе бидат достапни за нарачка во Европа од средината на јуни 2025 година.
Извор: cars.usnews.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Audi“ месецов ќе го претстави новиот модел на „Q3“

На 16 јуни, Audi ќе го претстави новиот модел Q3, со кој планира да постави нови стандарди во премиум компактниот сегмент. Овој модел, кој веќе повеќе од десет години е дел од понудата на Audi, ќе влезе во својата трета генерација.
Извршниот директор на Audi AG, Гернот Делнер, нагласува дека Q3 е еден од најпродаваните модели на компанијата, со над два милиони продадени примероци ширум светот. Тој истакнува дека со новиот Q3 се обновува еден клучен сегмент од понудата на Audi, како дел од поширока производствена стратегија.
Новата генерација ќе се одликува со поистакнат и динамичен дизајн, преден дел со заоблена форма и широка решетка во стил на саќе. Освен освежениот изглед, автомобилот ќе биде опремен и со бројни дигитални и технолошки новитети.
Q3 ќе биде достапен со различни SUS мотори и повеќе plug-in хибридни опции. Потврдена е и враќањето на Sportback верзијата.
Audi вложува значителни средства во развојот на новата хибридна технологија, а според Делнер, и покрај транзицијата кон електрични возила, SUS моторите ќе имаат значајна улога во претстојниот период – особено како дел од хибридните решенија. Во наредните месеци, се очекува и официјално лансирање на PHEV (plug-in хибрид) варијантите од новиот Q3.
Целосните детали, слики и видеа од моделот ќе бидат достапни на 16 јуни во 21:30 часот по централноевропско време.
Извор: Audi
Автомобили
Новиот прототип на „Subaru“ се очекува да дебитира на „Japan Mobility Show 2025“

Главниот технолошки директор на Субару, Тецуо Фуџинуки, накратко зборуваше за новото возило, кое според тизер фотографијата најверојатно е поврзана со новата генерација на моделот WRX, не откривајќи го директно името. Тој изјави дека автомобилот ќе користи усовршен систем за погон на сите тркала, инспириран од оној што се користи во тркачката серија Супер Таикју.
Јапонското списание „Car Watch“ пренесе дека Фуџинуки го опишал автомобилот како „атрактивен“, со најава дека ќе има уште поимпресивна верзија во иднина. Повеќе детали ќе бидат објавени на самиот саем.
Според „Carscoops“, иако нема официјална потврда, сите знаци укажуваат дека ова е новата, долгоочекувана верзија на WRX, можеби дури и во STI издание.
Сликата што беше објавена не открива многу, но се гледа агресивен дизајн, со спортска аеродинамика. Предниот дел изгледа како модернизирана верзија на сегашниот WRX, со голема маска, нагласен сплитер и хауба со отвор за воздух.
Покрај новиот модел, Субару потврди и дека работи на следната генерација на својот боксер мотор. Иако сè уште нема многу технички детали, се знае дека моторот ќе биде прилагоден за користење јаглеродно неутрално гориво E20 и е можно да има хибридна поддршка. Не се знае точно колкава ќе биде работната зафатнина или колку цилиндри ќе има.
Во изјава за Best Car Web, Фуџинуки ја нагласи посветеноста на Субару кон своите клиенти. Тој изјави: „Им благодариме на сите кои го избираат Субару. Ќе продолжиме да создаваме автомобили што ќе го оправдаат нивниот избор.“
Повеќе информации се очекуваат на отворањето на Јапонскиот саем за мобилност на 30 октомври 2025 година.
Извор: Carscoops / Car Watch / Subaru
-
Кичево2 дена
Жива е Македонија! Кичевските полуматуранти од ОУ „Кузман Јосифоски-Питу“ со оро ги развиорија македонските знамиња!
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (11 јуни)
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за четврток (12 јуни)
-
Скопје2 дена
МВР: Млада охриѓанка вработена во скопско казино пронајдена без знаци на живот
-
Спорт1 ден
Албанија и Латвија одиграа без победник во натпревар од квалификациите за СП
-
Македонија22 часа
Возач од струшко возел пијан со 2,61 промил алкохол во крвта
-
Автомобили1 ден
(ВИДЕО) „Audi“ месецов ќе го претстави новиот модел на „Q3“
-
Спорт11 часа
(ВИДЕО) Аргентинецот Мастантуоно ги заврши медицинските тестови во Мадрид, наскоро се очекува официјално претставување во кралскиот клуб